צמרת מערכת הבריאות – בוועידת ישראל לקידום ה-IT והעסקים

פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב, ופרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים יהיו בין הדוברים בוועידה של אנשים ומחשבים, שתתקיים בקרוב

פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות.

נשלמות ההכנות לקראת האירוע המרכזי של השנה: ועידת ישראל לקידום ה-IT והעסקים. הוועידה תיערך ב-30 באוקטובר במרכז האירועים והכנסים לאגו בראשון לציון, בהפקת אנשים ומחשבים.

בוועידה יתארחו מנכ"לים בכירים מהמגזרים השונים, בכירי המנכ"לים של ענף ההיי-טק והמנמ"רים המובילים במשק. במסגרת המליאה ייערכו כמה פאנלים בתחומים שבהם יש ל-IT השפעה מרכזית. אחד מהם, הפאנל הראשון, יעסוק במגמות בבריאות הדיגיטלית ב-2030. הוא ייסוב סביב אתגרי ה-IT והחדשנות שעומדים בפני מערכת הבריאות, במטרה לשפר את רמת הטיפול שניתן לאזרחים. כמו כן, ישיבו המשתתפים על השאלה: מהם אתגרי הממשלה הבאה, שתקום אחרי הבחירות, בתחום הבריאות בכלל ובבריאות הדיגיטלית בפרט?

הפאנל ייפתח בדברים של פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב, ופרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים.

אש הוא פרופסור שמומחה ברפואה פנימית. הוא משמש כמנכ"ל המשרד החל מיוני אשתקד, כמינוי של שר הבריאות, ניצן הורוביץ. בין התפקידים שמילא בעבר: סמנכ"ל מידע ומחשוב במשרד הבריאות, ראש חטיבת הבריאות של מכבי שירותי בריאות, קצין רפואה ראשי בצה"ל, ראש תוכנית מגן ישראל והפרויקטור הלאומי למאבק בנגיף הקורונה. פרופ' אש רואה בשילוב הדיגיטל כמנוע חשוב לקידום הבריאות בישראל.

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב.

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב. צילום: ניב קנטור

פרופ' גמזו מכהן כמנהל בית החולים איכילוב בתל אביב מאז 2015, למעט תקופה קצרה יחסית שבה הוא היה פרויקטור הקורונה. בין השנים 2010 ל-2014 הוא שימש כמנכ"ל משרד הבריאות. עד 2017 היה פרופ' גמזו מנהל התוכנית הלאומית לבריאות דיגיטלית במשרד הבריאות. ביולי 2020 הוא מונה לראש תוכנית מגן ישראל ובהמשך היה, כאמור, פרויקטור הקורונה, תחת שרי הבריאות יעקב ליצמן ויולי אדלשטיין. לאחר שסיים את תפקידו חזר פרופ' גמזו לנהל את בית החולים איכילוב, שלפני כחודשיים נחנך בו חדר המיון הדיגיטלי הראשון בישראל.

פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים.

פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים. צילום: ניב קנטור

פרופ' שמר מכהן כיו"ר מועצת המנהלים של אסותא מרכזים רפואיים, ובעבר שימש כקצין רפואה ראשי בצה"ל. כמו כן, הוא היה מנכ"ל מכבי שירותי בריאות ומנכ"ל משרד הבריאות. שמר הוא פרופסור מן המניין לרפואה פנימית בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. הוא מוביל השקעות וחדשנות במרכזים הרפואיים של אסותא, ומעודד שיתופי פעולה עם סטארט-אפים, גופים בחו"ל ועוד. בנוסף, הוא עומד בראש המרכז הישראלי להערכת טכנולוגיות ושירותי בריאות במכון גרטנר.

לאחר דברי הפתיחה של המנכ"לים ייערך דיון בהשתתפות מנמ"רים בכירים במערכת הבריאות: ליאורה שכטר, סמנכ"לית מערכות מידע בשירותי בריאות כללית; שימי ארנסט, מנמ"ר בית החולים שיבא; ליאורה בן אפרים, מנמ"רית מכבי שירותי בריאות; ד"ר אילן לוי, ראש מסלול אינפורמטיקה רפואית באוניברסיטת אריאל; מוחמד גרה, סגן מנמ“ר ומנהל הדיגיטל של בית החולים איכילוב; ורונה קייזר, מנמ"רית משרד הבריאות. את הפאנל ינחו פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים