קרביין, שמפתחת טכנולוגיה למוקדי חירום, גייסה 56 מיליון דולר

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה, שגייסה מאז הקמתה 128 מיליון דולר ● כספי הגיוס ישמשו להרחבת פעילותה בשוק העסקי בארה"ב ובישראל ולהשקעה בטכנולוגיות צומחות ושילוב יכולות AI ו-NLP בפלטפורמה שלה

הנהלת קרביין. מימין: אלכס דיזינגוף, אמיר אליחי, יוני יטאסון.

קרביין, (Carbyne), המפתחת מערכות מבוססות ענן עבור מוקדי חירום ומרכזי שירות ארגוניים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס C בסכום של 56 מיליון דולר. מאז הקמתה בשנת 2015 גייסה קרביין 128 מיליון דולר.

המשקיעים שהובילו את הסבב הנוכחי הם  Cox Enterprises ו-Hanaco Growth Fund, ואליהם הצטרפו משקיעים חדשים, בהם  Valor Equity Partners,General Global Capital, TalC ו-Sandiip Bhammer. המשקיעים הקיימים של החברה שהשתתפו בסבב זה הם Elsted Capital Partners  FinTLV ,Founders Fund וראש ה-CIA לשעבר, דיוויד פטראוס.

הכסף שגויס יאפשר לקרביין להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של מוקדי חירום ומרכזי שירות ציבוריים ולהרחיב את פעילותה בשוק העסקי (B2B) בארה"ב ובישראל. בנוסף, תמשיך החברה להשקיע בטכנולוגיות צומחות ותשלב יכולות AI ו-NLP בפלטפורמת ה-APEX שלה, בשיתוף פעולה עם שותפים טכנולוגיים מובילים.

המשימה של קרביין היא למקסם את יעילות המוקדים, להפחית את זמן התגובה לקריאות חירום ולסייע בהצלת חיים. החברה מגינה כיום על יותר מ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם ועוזרת למוקדי 911 לנהל 150 מיליון שיחות חירום מדי שנה. הפתרונות מצילי החיים שלה משרתים יותר מ-120 מדינות ורשויות מקומיות ברחבי העולם.

גיוס זה מגיע בעקבות צמיחה של 400% בהכנסות החברה וקפיצה של 185% בהיקף העסקאות שביצעה קרביין ב-12 החודשים האחרונים בארה"ב, לאור הביקוש הגובר לטכנולוגיה שלה. בישראל פועלת קרביין במגזר הציבורי ובמגזר העסקי, עם ארגונים המספקים שירותים לכלל הציבור וללקוחות פרטיים. בין הלקוחות ניתן לציין את עיריית ירושלים, עיריית תל-אביב, מועצה מקומית עומר, איחוד הצלה, צוות 3, חברת הקורקינטים השיתופיים Wind וכן ארגונים במגזרי הפיננסים והבריאות.

אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין, ציין, כי "אנו עושים לביטחון הציבור מה שאמזון עשתה לאחסון באתר הלקוח. אנו מגדירים מחדש את הדרך שבה מוקדי חירום ומרכזי שירות ארגוניים פועלים, בכך שהעברנו הכל לענן. ספקי שירותי חירום וגם רשויות מקומיות משתמשים במערכות מדור ישן כדי לפתור בעיות של העידן המודרני. הם מבינים יותר ויותר את הערך שהפלטפורמות מבוססות הענן שלנו מביאות לקהילות שלהם. לצד התרחבות בענף שירותי החירום, אנו רואים הזדמנויות חדשות בתעשיות נוספות. בכוונתנו להגיע ליותר קהילות ועסקים ולסייע להם לחדש את המערכות הטכנולוגיות המשמשות אותם לתקשורת קריטית עם הציבור ועם לקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים