"שימוש ב-Low Code מקצר את זמן ההגעה לשוק פי שבעה"

"העלייה בכך היא תוצאה של גורמים רבים, אבל היא הואצה כשארגונים הבינו שהם לא רוצים להשקיע בעלויות המטורפות הכרוכות בפיתוח", אמרה אורית קנטורוביץ'-סוטובסקי, מנהלת פעילות יישומים עסקיים במיקרוסופט ישראל

אורית קנטורוביץ'-סוטובסקי, מנהלת פעילות יישומים עסקיים במיקרוסופט ישראל.

"גורמים רבים הביאו לעלייה בשימוש ב-Low Code, אבל התפיסה קיבלה את ההאצה כשארגונים הבינו שהם לא רוצים להשקיע כה רבות בפיתוח ובעלויות המטורפות הכרוכות בו, מה שהסב להם כאב עצום. מעל כל הסיבות, המניע לשימוש בעבודה במתכונת זו הוא שהיא מביאה לקיצור זמן ההגעה לשוק ב-84%", כך אמרה אורית קנטורוביץ'-סוטובסקי, מנהלת פעילות יישומים עסקיים במיקרוסופט ישראל.

בראיון לאנשים ומחשבים ציינה קנטורוביץ'-סוטובסקי כי "התחום התפתח עוד לפני שקיבל דחיפה משמעותית, כי למפתחים לקח זמן עד שהם סיימו לפתח את המוצר או השירות. על מנת לתת מענה מיטבי לבניית אפליקציה, התאמות או אינטגרציה למערכות נדרשו חודשים. והיה ואז נתגלתה טעות, והמערכת לא פעלה כיאות, היה צורך לחזור אחורה, לבירור מקור ומיקום התקלה". "אתגר נוסף", אמרה, "נובע מהיכולת של ארגונים להחזיק קבוצות פיתוח בעלויות מוגזמות. ככל שהארגון גדל, כך גדלו גם דרישות המשתמשים, והארגון נדרש לצמוח, כאשר בעולם זה קשה למצוא מפתחים בכלל ובשכר שפוי בפרט".

"ארגוני IT החלו לחשוב מה עושים בתחום", הוסיפה קנטורוביץ'-סוטובסקי. "מיקרוסופט ראתה את הכאב העצום ששורר בעולם הקוד ופיתחה את Microsoft Power Platform. זו פלטפורמה מבוססת Low Code / No Code, שתפקידה הוא לייעל את העבודה הארגונית, לקצר זמני פיתוח של אפליקציות, לעשות מיכון באופן נרחב, לקבל תובנות עסקיות ואנליטיות מתקדמות ולבנות בוטים, לצורך שיפור השירות והקטנת הצורך במענה אנושי". לדבריה, "הפלטפורמה מסייעת לאנשי פיתוח, מומחי IT, מנהלי ידע ומשתמשים בארגונים לפתח אפליקציות עסקיות ולמכן תהליכים עסקיים – ולעשות זאת בלא צורך בידע מוקדם ובשפות פיתוח. הפלטפורמה מגיעה עם מאות ממשקים מוכנים מראש ועובדת מעל הנתונים הארגוניים. היא יכולה להתממשק עם אתרי אינטרנט, מערכות ארגוניות, כגון מערכות פיננסיות דוגמת ERP, פורטלים ארגוניים ומקורות מידע מסוגים שונים, באופן מהיר ופשוט. השימוש בה מניב יעילות גבוהה לצד קיצור דרמטי בזמן ההגעה לשוק. כך יש מענה מהיר וזול לצרכי השוק המשתנים".

"גרטנר מיצבה אותנו בין שלוש הפלטפורמות המרכזיות בשוק, כי בשונה מהמתחרות, אנחנו 'מדברים' פלטפורמה – ולא מוצר. רוב הפתרונות מסייעים למצב הנתון ואילו אנחנו מזריקים חדשנות. יש לנו לקוחות רבים בתחום מכלל מגזרי הפעילות, ביניהם ניתן למנות את אל על, חברת החשמל, שירותי בריאות כללית, חברות פארמה, חברות מסורתיות, חברות היי-טק וארגונים ציבוריים-ממשלתיים. שילשנו בשנה החולפת את היקף הפעילות שלנו – ואני מעריכה כי המגמה תימשך", סיכמה קנטורוביץ'-סוטובסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים