עמית סיון מונה למנכ"ל קליק ישראל

סיון עובד בחברה במשך שמונה שנים, כאשר בארבע השנים האחרונות הוא היה סמנכ"ל לקוחות ושותפים עסקיים ● הוא מחליף את אילן גת, שפורש מהתפקיד לאחר חמש שנים

עמית סיון, מנכ"ל קליק ישראל.

קבוצת חילן הודיעה הבוקר (ד') על מינוי עמית סיון לתפקיד מנכ"ל החברה הבת קליק ישראל (Qlik Israel). הוא יחליף בתפקיד את אילן גת, שכיהן כמנכ"ל קליק ישראל במשך כחמש שנים.

לסיון ותק של שמונה שנים בקליק ישראל. בתפקידו הקודם הוא שימש כסמנכ"ל לקוחות ושותפים עסקיים בחברה, במשך ארבע שנים. סיון הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במינהל עסקים מהמכללה למינהל.

קליק ישראל היא חברת ייעוץ ואינטגרציה בתחום הבינה העסקית, והיא הנציגה הרשמית בארץ של קליק (Qlik) העולמית. החברה הטמיעה מאז 2003 את פתרונות ה-BI והאנליטיקה של קליק במעל 1,400 חברות וארגונים בישראל, בכל הגדלים ומכל המגזרים. STKI מדרגת את קליק מזה 11 שנים כמובילת שוק ה-BI והדטה אנליטיקס בישראל. פלטפורמת הדגל של החברה היא Qlik Sense, שמאפשרת לתחקר את הדטה, להנות מתמונה אחידה של מספרים ולהפיק תובנות עסקיות שיאפשרו קבלת החלטות חכמות יותר.

אלי זיברט, מנכ"ל חילן, אמר כי "סיון צמח והתקדם בתוך קליק ישראל עד לתפקיד המנכ"ל, וימשיך לבסס את מעמדה. גת מסיים חמש שנים מוצלחות בתפקיד".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים