דרייבנטס השלימה גיוס של 262 מיליון דולר

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה, שהקימו עידו סוסן והלל קוברינסקי ● כספי הגיוס ישמשו לדרייבנטס על מנת להמשיך ולצמוח בשוק התקשורת הגלובלי

צוות חברת דרייבנטס.

דרייבנטס (DriveNets) השלימה באחרונה גיוס שלישי בסך כולל של 262 מיליון דולר.

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה שהקימו עידו סוסן והלל קוברינסקי והוא מעלה את שוויה של החברה באופן משמעותי לעומת שוויה בסבב הקודם.

הכסף מהגיוס ישמש לחברה – המעסיקה כיום כ-450 עובדים בישראל, ארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה – להרחבת הפעילות העסקית, להמשך ההתרחבות הגלובלית ולתמיכה בלקוחות גדולים ברחבי העולם.

עידו סוסן, מנכ"ל ומייסד שותף בדרייבנטס.

עידו סוסן, מנכ"ל ומייסד שותף בדרייבנטס. צילום: דורון לצטר

שנה משמעותית לדרייבנטס

דרייבנטס בונה רשתות על פי מודל תשתיות הענן ומשנה את תעשיית הרשתות, כפי שהענן שינה את מודל הדטה סנטרים. ההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להמשיך ולהתרחב, לחדור לשווקים חדשים, להרחיב את הפעילות העסקית ולהשקיע בפיתוח מוצרים נוספים. בנוסף, ההשקעה תאפשר את הרחבת צוותי התמיכה בלקוחות גדולים בעלי פריסה גלובלית, וגיוס אנשי אופרציה באזורים הגיאוגרפיים השונים.

את הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההשקעות D2 Investments, בהשתתפות המשקיעים הקיימים של החברה ובהם: בסמר פרטנרס, פיטנגו, D1 Capital, Atreides Management והראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים.

סבב הגיוס הנוכחי הושלם לאחר שנה משמעותית, בה דרייבנטס המשיכה לצמוח, הגדילה את מצבת העובדים בכ-50% והתרחבה לשווקים חדשים.

בין השאר, החברה נמצאת בשלבים שונים של מכירה עם עשרות לקוחות, נבנו שותפויות אסטרטגיות עם מטמיעי המערכות המובילים בעולם, כולל הסכמים עם Itochu Techno-Solutions Corporation ביפן ו-Wipro העולמית. כחלק מתהליך הצמיחה, גייסה דרייבנטס בכירים בעלי ניסיון רב שנים מחברות מובילות בתעשיית התקשורת, כמו סיסקו, ג'וניפר, סיילספורס ואחרות, על מנת שיסייעו בכניסה לשווקים חדשים ובהתרחבות בשווקים הקיימים. החברה גם זכתה השנה בחוזים משמעותיים עם חברות התקשורת הגדולות בעולם ונמצאת בשלבים שונים של הטמעת הפתרונות שלה איתן.

פתרון Network Cloud

פתרון ה-Network Cloud של דרייבנטס תומך בווירטואליזציה מלאה של הרשת. הפתרון מבוסס תוכנה שנולדה ופותחה מראש בעולם הענן, והופך את הרשת הפיזית למשאב משותף, תוך תמיכה במספר גדול של שירותי רשת ושירותים אחרים שמשלימים אותם, באופן היעיל ביותר.

התוכנה פועלת על גבי חומרה גנרית של קופסאות לבנות. הגישה החדשה הזו יצרה אלטרנטיבה יעילה יותר מהמודלים הקיימים לרשתות התקשורת, המאפשרת הרחבה וחדשנות בשירותים הנתמכים על ידי הרשת. מודל חדש זה מעניק לספקי תקשורת אפשרות להיות יותר תחרותיים מול ספקי ענן ופתרון טוב וריווחי יותר.

עידו סוסן, מנכ"ל ומייסד שותף בדרייבנטס: "מודל הענן מאפשר פתרון מבוסס תוכנה ופותח יכולות תפעוליות וכלכליות חדשות. הגישה של דרייבנטס מאפשרת לספקי טלקום ליהנות מאותם היתרונות שיש לספקיות הענן. זהו הסבב השלישי בו פיטנגו ובסמר משקיעות בחברה, וסבב שני עבור D1 Capital, Atreides והראל, ואנו מודים להם על השותפות והאמון שהם נותנים בנו ובחזון שלנו. ההשקעה תאפשר לנו להרחיב את קו המוצרים והערך שהטכנולוגיה שלנו מעניקה ללקוחותנו, וכן להרחיב את צוותי האופרציה שלנו הפרוסים ברחבי העולם ומעניקים שירות נגיש ומהיר ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים