פרויקט מימון המונים למען "המנהיגים הבאים של ישראל"

עמותת Lead, שמכשירה בני ובנות נוער להיות מעורבים בעשייה החברתית, יצאה לקמפיין מימון המונים ● יערה לנדאו-כנר, סמנכ"לית האסטרטגיה, ועמית בוהנסקי, יו"ר אגודת הידידים, מספרים על העמותה ופעילותה

25/07/2022 14:48
מימין: עמית בוהנסקי, יו"ר ארגון הידידים של עמותת Lead, ויערה לנדאו-כנר, סמנכ"לית אסטרטגיה בעמותה.

אחד מפרויקטי מימון ההמונים המחממים את הלב שצדו את עינינו בימים האחרונים הוא זה של עמותת Lead, שמפעילה פרויקטים למען החברה הישראלית. הגולשים לא נשארו אדישים לכך והפרויקט עבר את יעדו: העמותה רצתה בתחילה להגיע לסכום של 250 אלף שקלים. משהיעד הזה הושג, היא העלתה את הרף ל-300 אלף שקלים – וגם זה נחצה במהרה. נכון לכתיבת שורות אלה עומד הסכום שנתרם על יותר מ-307 אלף שקלים וכפי שאומרת הקלישאה, היד עוד נטויה. עדיין אפשר לתרום כאן.

למי תורמים? עמותת Lead הוקמה ב-1999, במטרה לאתר, להכשיר וללוות את "נבחרת המנהיגים הבאה של מדינת ישראל", כלשונה, "דור שיהיה מעורב בכל תחומי העשייה החברתית וישפיע לטובה על החברה הישראלית".

מסלול ההכשרה של הארגון מפגיש מדי שנה 120 בני ובנות נוער (מתוך 6,000 מועמדים ומועמדות) עם אתגרים ודילמות, יצירת קשרים, עבודה מול גופים ציבוריים ועסקיים, והתמודדות עם מגוון סיטואציות, שמובילות אותם לפתח כישורי הובלה. בסופו של דבר, כל שגריר ושגרירה בארגון מקימים פרויקט או מיזם חברתי לתועלת החברה, בתחומים שונים.

מעל 750 (!) פרויקטים למען החברה הישראלית

יערה לנדאו-כנר, סמנכ"לית אסטרטגיה בעמותה, ועמית בוהנסקי, יו"ר אגודת הידידים שלה, אמרו כי "במהלך 23 השנים האחרונות, שגרירי ושגרירות הארגון הקימו מעל 750 (!) פרויקטים למען החברה הישראלית, כאשר 14 מהם הפכו לעמותות עצמאיות רשומות, לרבות כנפיים של קרמבו – תנועת נוער, שמשלבת ילדים ובני נוער מהחינוך המיוחד ומזה הממלכתי. עשרות מבוגרי ובוגרות Leadזכו באות רמון למנהיגות ובאות נשיא המדינה, על פעילות יום יומית שנוגעת בליבת צרכיה ואתגריה של החברה הישראלית. שלושה מבוגרי ובוגרות הארגון אף זכו להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות".

לדבריהם, "בוגרי ובוגרות Lead לוקחים חלק בעשייה הציבורית בישראל, ברמות היישובית והארצית".

לנדאו-כנר ובוהנסקי ציינו כי "העמותה יצאה לפרויקט מימון ההמונים כדי להמשיך בפעילות ולהרחיב אותה לאזורי הפריפריה, לאפשר לעוד בני ובנות נוער לממש את הפוטנציאל המנהיגותי שלהם ולהצמיח פה דור של מנהיגים ומנהיגות שלוקחים אחריות על עתיד החברה בישראל".

ניתן לתרום לעמותה כאן. כל תמיכה מוכרת לזיכוי מס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים