אפל עשויה לשחרר את ה-MacBook Pro הבאים כבר בסתיו הקרוב

לפי ההערכה בשוק, למרות שחלפה פחות משנה מאז השקת מחשבי ה-MacBook Pro עם מסכי 14 אינץ' ו-16 האינץ', הענקית מקופרטינו מתכוונת לרענן אותם, עם מעבדי M2, עוד לפני סוף השנה הנוכחית - מאוד מהר במונחים של אפל

הדגמים חדשים יצאו רק באוקטובר האחרון. MacBook Pro.

למרות הסממנים הרעים ההולכים ומתפתחים של שוק המחשבים האישיים, עם ירידה צפויה חזקה יחסית ב-2022, נדמה שאפל עומדת לקצר את מחזורי ההשקה של מחשביה.

ההערכה בשוק כעת היא שלמרות שחלפה פחות משנה מאז השיקה החברה את מחשבי ה-MacBook Pro החדשים שלה, עם מסכי 14 אינץ' ו-16 אינץ', היא מתכוונת לרענן אותם עוד לפני סוף השנה הנוכחית – וזה מאוד מהר במונחים של אפל.

המחשבים החדשים יהיו, כמובן, מבוססים על הדור החדש של מעבדי החברה, ה-M2, שבמבחנים שונים שדלפו לרשת אכן הראו שיפור יפה בביצועיהם הכלליים, וקפיצה מהותית למדי בהיבט הגרפי שלהם. למעשה, הצד הגרפי הוא שיעמוד במוקד של שדרוג המחשבים, שכנראה לא יעברו מעבר להחלפת המעבדים שינוי מהותי – כיום הם מתבססים על מעבדי M1 Max ו-M1 Pro, ומעניין שהפעם החליטו באפל לא לחכות למעבדי ה-Max וה-Pro של M2 לצורך השדרוג.

עם זאת, ולמרות רצונה של אפל להשיק את מחשבי ה-MacBook החדשים עוד לפני סיום השנה הנוכחית, המצב בשוק הרכיבים, ואתרי שרשרת האספקה בכלל, יכולים לדחות את השקת המחשבים לרבעון הראשון של 2023.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים