ברקשייר פרטנרס רכשה 49% ממד-וואן, תמורת כ-700 מיליון ש'

ברקשייר השקיעה בחברת הדטה סנטרס הישראלית לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר ● בעלי המניות הנוכחיים יישארו בעלי השליטה בחברה ● ההון יאפשר להרחיב באופן משמעותי את פעילותה, כדי לעמוד בביקוש הגובר

רוני שדה, מנכ"ל מד-וואן. עיבוד ממוחשב.

מד-וואן (MedOne), ספקית תשתיות דטה סנטרס מקומית בכירה, הודיעה היום (א') כי קיבלה השקעת צמיחה משמעותית מברקשייר פרטנרס (Berkshire Partners), חברת ההשקעות הפרטית האמריקנית, ומקבוצת ואן רויין, לצד השקעה של בעלת רוב המניות, קבוצת תעבורה.

מד-וואן, שהוקמה בשנת 1997, מספקת שירותי מיקום, קישוריות ושירותי ענן היברידיים ניטרליים, ומפעילה דטה סנטרים על שטח של יותר מ-25,000 מ"ר המשתרע על פני ארבעה אתרים תת-קרקעיים מאובטחים במיוחד בישראל, עם אתרים נוספים בפיתוח.

להרחיב באופן משמעותי את סל הדטה סנטרים הקיים

עם ההשקעה החדשה הזו, מד-וואן מתכננת להתבסס על המוניטין והרקורד הנוכחיים שלה, לייעל ולהרחיב באופן משמעותי את סל הדטה סנטרים שלה, כדי לענות על הביקוש הגובר.

"כחברה המובילה את שוק הדטה סנטרים הישראלי ב-22 השנים האחרונות, מדובר באבן דרך משמעותית, שתאפשר לנו להרחיב עוד יותר את שירותינו לחברות ישראליות ורב-לאומיות, וכן להאיץ את ההתרחבות שלנו בתהליך. פיתוח מתקנים", אמר רוני שדה, מנכ"ל מד-וואן. "אנו גם נמשיך לספק שירותים באיכות גבוהה ללקוחותינו ולהשקיע בארכיטקטורת הכישרונות, הטכנולוגיה וארכיטקטורת הדטה סנטר הטובות מסוגן".

שי לבנת, יו"ר מד-וואן.

שי לבנת, יו"ר מד-וואן. צילום: דליה דמארי

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם תעבורה וצוות מד-וואן", אמר דרו ווקר, מנהל בברקשייר פרטנרס. "בתוך שהיא מונעת על ידי צמיחה כלכלית חזקה, השקעה רב לאומית במחקר ופיתוח מתקדמים, כניסתם של ספקי שירותי ענן מובילים ופעילות הולכת וגוברת של הכבלים התת-ימיים, ישראל היא אחת הכלכלות הדינמיות ביותר ומשווקי הדטה סנטרים המתפתחים במהירות בעולם".

מרקוס דודיק, סגן נשיא בברקשייר, הוסיף: "אנו מצפים לתמוך במד-וואן כשהיא ממשיכה למנף את הביקוש הגובר לשירותיה".

גרנט ואן רויין, יזם דטה סטנרים ותיק, ישקיע לצד ברקשייר וישמש כחבר דירקטוריון פעיל. הוא הצהיר: "זו זכות להשקיע ב-מד-וואן. אני מצפה לשיתוף פעולה עם הצוות, כדי לנצל את בנק הקרקעות הקיים של מד-וואן, להגדיל את טביעת הרגל של הדטה סנטרים של מד-וואן, לחזק את מערכות הקישוריות שלה, ולהמשיך לספק שירות ברמה עולמית לסגל הלקוחות ההולך וגדל שלה".

"אנו גאים ונרגשים לקבל את פני השותפים החדשים שלנו לשוק הישראלי", אמר שי לבנת, יו"ר מד-וואן. "אנו אסירי תודה לברקשייר פרטנרס וגרנט ואן רויין על האמון והמעורבות העמוקה שלהם, ונרגשים מהמומחיות שהם מביאים מלמעלה מעשור של השקעות ופעילות בשווקים גלובליים בצפון אמריקה ובאפריקה. עסקה זו מייצגת עתיד חדש לצוות המדהים ב-מד-וואן, ואנו נרגשים לחבור כולנו יחד להמשך הצמיחה וההצלחה של החברה ברחבי ישראל והמזרח התיכון".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד העם

    ברכות על העסקה החלומית שהשיגו מד-1, עסקה מנופחת בכל קנה מידה, ללא פרופורציה, והכי מצחיק שאפילו כותב הכתבה לא שם לב לטעות הענקית שעשה בחישוב מתמטי פשוט: 49% 700 מיליון ש"ח לפי שווי של 1.5 מיליון דולר....קיבלו עוד מכפיל של 3.5 על השווי המנופח ממילא.

  2. Smadar Zilberberg

    גאווה גדולה !!! כל הכבוד תותח על

אירועים קרובים