ITway מקבוצת נס תפיץ ותשווק את מוצרי הגנת הסייבר של ממסיקו

לממסיקו פתרון חדשני להגנה על ארגונים ולקוחותיהם מפני הונאות של אתרים מתחזים והודעות פישינג

תפיץ ותשווק את מוצרי הגנת הסייבר של ממסיקו. ITway מקבוצת נס.

חברת ITway הגלובלית, מקבוצת נס (NESS) – המציעה בארץ פתרונות מבוססי ענן, שירותי הגנת סייבר, האצה של טראפיק אינטרנטי וניטור יישומים עבור עסקים עם פעילות דיגיטלית – תשווק ותפיץ בישראל את ממסיקו (Memcyco), חברת הגנת סייבר שפיתחה טכנולוגיה חדשנית להגנה על ארגונים ולקוחותיהם מפני הונאות אתרים מתחזים.

כחלק מהמלך יספקו החברות הגנה חדשנית מפני אתרים מתחזים והודעות פישינג מזויפות בעלות מראה "תמים" וחוקי כביכול, שנשלחות ללקוחות, בעזרת פלטפורמת האבטחה של ממסיקו. הפלטפורמה מספקת הגנה בשני שלבים: בראשון – זיהוי והתרעה לצוותי אבטחה על אירועי זיוף אתר, והתרעה ללקוחות עצמם על ניסיון כניסה לאתרים מתחזים. בשלב שני – הצגת 'סימן מים' מיוחד ואישי בתוך דפי האתר עצמו, אשר מאשר ללקוח הנכנס כי האתר הוא אכן האתר האמיתי.

בשונה מתוכנות הגנה או אנטי וירוס, בפתרון של ממסיקו הלקוח הסופי לא צריך להתקין תוכנה או תוסף, ולא צריך להירשם בשום מקום. ההגנה מבוססת על הגנה אקטיבית ודינמית. יישום המוצר כרוך רק בהטמעת שורת קוד על ידי הארגון וההגנה נכנסת לתוקף מיידי.

פשעי התחזות – כמחצית מפשעי הסייבר ומסבים נזקים במיליארדים

הקשר בין החברות נולד כדי לענות על צורך הולך וגובר מצד חברות מתחומים שונים ומגוונים, כגון גופים מוסדיים, פיננסיים וקמעונאיים גדולים, המתקשים לזהות ולהתגונן מכלל האיומים על האתרים שלהם, ומכאן גם על הלקוחות שלהם.

הודעות פישינג שמגיעות בשם חברה מוכרת מתקבלות מדי יום, יוצרות נזק תדמיתי עצום ומורידות את ביטחון הלקוחות בחברה. לדוגמה, חברת הייעוץ הגלובלית אקסנצ'ר (Accenture) פרסמה שאובדן אמון לקוחות עלול לגרום לפגיעה בכ-20% מההכנסות, וה-FBI פרסם שפשעי התחזות מהווים כבר כמחצית מפשעי הסייבר וגורמים לנזקים בהיקף 2 מיליארד דולר בארה"ב בלבד. כשהלקוחות נופלים ברשת, בנוסף לנזק תדמיתי נגרמים גם נזקים של גניבת מידע וכסף. הפתרון הייחודי מצוי כבר בשימוש שוטף בארגונים מובילים בארץ ובחו"ל.

ממסיקו הוקמה על-ידי קבוצת יזמים מוכרים, מייסדי ממקו לשעבר, בהם ישראל ואורי מזין, אלי משיח וגדעון חזאם. זהו שיתוף הפעולה הראשון של החברה ובמסגרתו תהיה ITWay אמונה באופן בלעדי על חיבור לקוחות מגוונים לפתרון, בשוק הישראלי.

פתרון להגנה הן על הארגונים והן על צרכני הקצה 

לדברי דוד ביסמוט, מנכ"ל ITWay מקבוצת נס: "ITway פועלת במטרה להגן על חברות וארגונים, כדי שאלה יוכלו להנגיש לצרכנים שירותי אונליין ודיגיטל. ההגנה שמציעה ממסיקו על יכולות החברות לתקשר באופן חופשי מול לקוחותיהם, תוך הורדת החששות הטבעיים של הלקוחות מפני מתקפות סייבר, מהווה עליית מדרגה משמעותית, ולמעשה פתרון ראשון בשוק שרואה את האינטרס המשותף של הגנה הן על החברות והארגונים והן על צרכני הקצה. לצערנו, מתקפות הפישינג רק הולכות ומתעצמות והופכות מתוחכמות יותר, מה שמייצר עלויות נוספות ועומס רב על שירות הלקוחות של החברות. שילוב הכוחות בין ITWay ו-ממסיקו יכול להביא לשינוי משמעותי בשוק".

מזין, ה-CRO של ממסיקו, אמר: "עם התגברות התופעה של אתרים ושירותים מתחזים והנזקים האדירים שהיא גורמת, פיתחנו טכנולוגיה ייחודית שנותנת מענה לחברות שמתמודדות עם כרסום הולך וגובר באמון הלקוחות בשירותי הדיגיטל, בשל מתקפות של מתחזים. לקוחות בתחומי הבנקאות, קמעונאות, לוגיסטיקה ורבים אחרים מיישמים את הפתרון שלנו ורואים בפעם הראשונה בזמן אמת את ניסיונות ההתחזות, מבינים בדיוק אילו לקוחות הותקפו, ומספקים להם הגנה אקטיבית. שיתוף הפעולה עם ITway יאיץ את הפיכת הפתרון שלנו לסטנדרט בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים