"ה-IT לעולם הריטייל נעשה מורכב יותר ויותר"

מה הכרחי כדי שה-IT והתמיכה בו יהיו זמינים תמידית – לארגונים בעולם הריטייל ובכלל? סם ג'ושוע, מנהל אזורי בפרשוורקס, מסביר

סם ג'ושוע, מנהל אזורי בפרשוורקס.

"עולם הריטייל עובר בשנים האחרונות שינוי, שלא לומר שיבוש. דברים שידענו בעבר אינם כפי שהיו כיום. אחד מהם הוא ה-IT לעולם הריטייל – הפיזי והאונליין, שנעשה מורכב יותר ויותר", כך אמר סם ג'ושוע, מנהל אזורי בפרשוורקס.

ג'ושוע אמר את הדברים בכנס New Retail Fest של אנשים ומחשבים, שהתקיים אתמול (ג') באולם האירועים לאגו בראשון לציון. מנחה האירוע היה בן פלד, היוזם שלו וסמנכ"ל הפיתוח העסקי של אנשים ומחשבים.

לדברי ג'ושוע, יש כמה אתגרים שמאיצים את השינויים בשוק הריטייל: הלקוחות מצפים לטכנולוגיה חכמה, קיים צורך ביצירה של פתרונות מאוחדים וחוויית העובד צריכה להיות טובה יותר. "ה-IT והתמיכה בו צריכים להיות זמינים תמיד – Always-On", ציין. "האתגרים סביב זה הם המנטליות של הלקוחות, שדורשים את מה שהם רוצים כאן ועכשיו, עובדים שמושפעים מהציפיות של הלקוח, וה-IT, שנעשה מורכב יותר ועובר אבולוציה מיחידה שתומכת בפעילות הליבה הארגונית לכזו שמאפשרת עסקית".

הוא ציין שיש מספר מרכיבים שהכרחיים לכך שה-IT והתמיכה בו יהיו זמינים תמידית: "נדרשת פלטפורמה 'במידה הנכונה', חזקה, בלי אזורים מוסתרים, עם עדכונים שוטפים ומינימום זמן השבתה, בסיס ידע זמין ופתרון שיודע לבצע אנליטיקה בצורה טובה". ג'ושוע דיבר גם על ניהול בארגוני אנטרפרייז בעולם הריטייל ואמר כי "הטכנולוגיה בתחום זה נמצאת בצומת דרכים. עליה לסייע לשיתוף של הצוותים, לאפשר שירות עצמי לעובדים, ובצורה פשוטה, ולהביא ליעילות ולשביעות רצון שלהם".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

בהמשך דבריו הציג ג'ושוע את פרשוורקס ואמר כי "החברה נוסדה ב-2010 והצפי שלה לשנה הנוכחית הוא שהכנסותיה יגיעו ליותר מ-490 מיליון דולר – זינוק של 42% בהכנסות משנה לשנה. כמו כן, החברה מעסיקה יותר מ-5,000 עובדים במקומות שונים ברחבי העולם".

הוא דיבר על חבילת הפתרונות של החברה לארגונים, שלדבריו "מאפשרת להם לבצע את השיווק, המכירות, התמיכה וה-IT בקלות רבה יותר". החבילה מציעה פתרונות בעולמות שירות הלקוחות, ניהול כוח האדם, ניהול שירותי ה-IT, אוטומציה של מכירות ואוטומציה של שיווק. לדבריו, "יש לנו גישה רעננה כיצד ארגונים יכולים לגלות ולהבין את הערך שהם יכולים לקבל מתוכנה במסע הדיגיטלי שלהם".

מעל 50 אלף חברות משתמשות בחבילת הפתרונות של פרשוורקס, כשבין הבולטות שבהן ניתן למצוא את פייבר (Fiverr) הישראלית ואת חברות המדיה Vice מארצות הברית ו-ITV מבריטניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים