משה יונה מונה לנשיא PMI ישראל

יונה מחליף את הנשיא הנוכחי, אורן שטיינברג, ומינויו הוא למשך שלוש שנים ● כיום הוא מכהן כמנכ"ל העמותה, שמתעסקת בניהול פרויקטים בישראל

משה יונה, נשיא PMI ישראל.

משה יונה מונה אתמול (א') לנשיא PMI ישראל, העמותה לניהול פרויקטים בישראל. הוא מחליף את אורן שטיינברג, נשיא העמותה הנוכחי. המינוי הוא למשך שלוש שנים.

יונה ביצע תפקידים מגוונים ושונים בעמותה מאז סמוך להקמתה, כגון סגן נשיא למתודולוגיה והסמכות, ניהול רכש, חבר ועדת ביקורת פנים ויו"ר ועדת פרס פרויקט השנה. בשנים האחרונות הוא כיהן כמנכ"ל העמותה – תפקיד שבמסגרתו הוא שינה את פניה משמעותית, יחד עם צוות ההנהלה והמתנדבים.

ליונה ניסיון מקצועי עשיר. הוא הקים וניהל יחידות ניהול פרויקטים בתעשיית ההיי-טק במגוון תחומים, בנה מתודולוגיות מותאמות לארגון וללקוחות, המבוססות על PMBOK (המדריך של גוף הידע של PMI), יישם תפישות ניהוליות מתקדמות ובנה מערכים תומכים לסביבת ניהול הפרויקטים, כגון ייזום פרויקטים, פעילויות קדם מכירה והתייעלות ארגונית. כמו כן, הוא ייעץ לארגונים בתחומים שונים על ניהול פרויקטים, והקמת תחומי ניהול פרויקטים ו-PMO.

אורן שטיינברג, הנשיא היוצא של PMI ישראל.

אורן שטיינברג, הנשיא היוצא של PMI ישראל. צילום: פרטי

בהכשרתו ובהשכלתו, יונה הוא מוסמך PMP מאז 2005, מוסמך תואר שני בניהול ויזמות, בוגר תואר ראשון בניהול עסקים, בוגר הנדסה בין תחומית ומוסמך הנדסת מערכת. בנוסף ללימודים האקדמיים, יונה הוא מוסמך קורס דירקטורים בכירים, מאמן אישי ועסקי רב ניסיון ומגשר בכיר מוסמך. הוא מיישם תחומים אלה בין היתר בעולם ניהול הפרויקטים.

"ניהול פרויקטים – מקצוע ייחודי וקריטי להצלחת כל ארגון, בכל גודל"

לדברי יונה, "העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI ישראל, הינה בית מקצועי ורב ערך למנהלי פרויקטים. היא מאפשרת להם נגישות לחומר מקצועי עשיר ורחב לטובת המשך שדרוג מקצועיות מתמיד, ובניית הקריירה שלהם והעצמתה".

"הגלובליזציה, התחרות והצורך לתוצאות במהירות עם איכות ללא פשרות מחייבים מנהלי פרויקטים להשקיע השקעה מתמדת במקצועיותם, כמו גם מיומנויות אישיות ובין אישיות, והתאמתן ושיפורן באופן מתמיד", אמר. "העמותה מאפשרת זאת, ואנחנו קוראים לכל קהילת מנהלי הפרויקטים לקחת חלק בפעילויותיה, להנות מתכניה ולהתנדב בה, ובכך להיות שותפים בעיצוב שלה ושל תכניה, ולהיות בין מובילי המקצוע בישראל".

הוא הוסיף כי "העמותה מסייעת למנהלי פרויקטים מתחילת דרכם בייעוץ, בהכוונה ואף במציאת מקומות עבודה, יחד עם סיוע מקצועי לטובת התמודדות עם אתגרים מורכבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים