איטון תשווק בישראל את פתרונות האנרגיה של טריפ לייט

טריפ לייט מציעה פתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים לדטה סנטרים, מיקרו דטה סנטרים, ציוד להפעלת מחשבים, תשתיות לציוד תקשורת ופתרונות הגנה וגיבויי חשמל לציוד רפואי

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל

בעקבות רכישתה את טריפ לייט (Tripp Lite) בעסקה של 1.65 מיליארד דולר, תשווק איטון (Eaton) בישראל את פתרונות טריפ לייט – חברת IT אמריקנית, המייצרת אלפי מוצרים לעולם הדיגיטלי.

החברה מציעה פתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים לדטה סנטרים, הכוללים ארונות המסוגלים לשאת משקלים של מעל טון, פסי תקשורת, מאווררים, כבלים ועוד. כמו כן, היא מציעה מיקרו דטה סנטרים, ציוד להפעלת מחשבים, תשתיות לציוד תקשורת ופתרונות הגנה וגיבויי חשמל לציוד רפואי. לאחרונה השיקה החברה כמה מוצרי IT, אשר עשויים מחומר אנטי בקטריאלי הדוחה 99% מן החיידקים, אשר מגינים על בריאותם של מטפלים ומטופלים בבתי חולים בארה"ב.

השילוב של שתי החברות מאפשר לאיטון להציע פתרונות מקיפים וחדשניים ליישומי חשמל קריטיים ותשתית דיגיטלית, מגובים באיכות, שירות ותמיכה.

ההפצה בישראל תתנהל באמצעות שני ערוצי הפצה מרכזיים של איטון. חברת CMS Compucenter תפיץ את ציוד הכבילה, פסי השקעים המנוהלים ועמדות עגינה, וחברת יונירום תפיץ את ציוד ה-IT, כגון ממירי הפסק ו-UPS בתקינה מיוחדת, המותאמת במיוחד להפעלת ציוד רפואי בסביבת חולה.

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "מדובר בבשורה משמעותית לשוק ה-IT בישראל, ואין ספק שהרכישה של Tripp Lite ע"י איטון ושילוב החוזקות המנצח של שתי החברות יסייע להגיע להישגים משמעותיים בשוק ה-IT המקומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים