טופ רמדור תשווק באופן בלעדי את הפתרון של קאסטורי בישראל

הפלטפורמה של קאסטורי מספקת מעקב ותיעוד התקדמות בפרויקטי בנייה באמצעות צילום האתר ויצירת מודול תלת ממדי, והיא תשולב כמודול D3 במערכת רמדור.נט, שיספק תמונה ויזואלית תלת ממדית אחת של הפרויקט

מימין: דרור שגב, מנכ"ל טופ רמדור, תום ייטב, מנכ"ל קאסטורי.

טופ רמדור, המספקת פתרונות מערכות מידע לעולם ניהול הפרויקטים ההנדסיים בענף הבנייה והנדל"ן, תייצג ותשווק בלעדית בישראל את הטכנולוגיה של קאסטורי (CASTORY), שתוטמע כמודל רמדור D3 במערכת רמדור.נט. פתרונותיה של טופ רמדור מוטמעים בארגונים רבים, מלווים את כל מחזור החיים של הפרויקט ונותנים מענה לכל ההיבטים הנדרשים בניהול הפרויקט.

קאסטורי הינה פלטפורמת מעקב ותיעוד התקדמות בפרויקטי בנייה באמצעות צילום האתר בטכנולוגיה מתקדמת ויצירת מודול תלת ממדי, המשקף את מה שקורה באתר. הפלטפורמה מאפשרת שליטה מלאה במתרחש באתר לאורך כל הבנייה ובכך מונעת טעויות יקרות.

רמדור 3D משמש כעיניים באתר ומספק תמונה ויזואלית תלת ממדית אחת של הפרויקט באמצעות כלים שונים, כגון סיור וירטואלי באתר, ניתוח התקדמות על ציר הזמן והשוואה למודול BIM. המודול החדש משולב בתהליכים, כגון מסירות, בדק, איכות ובטיחות ובכך מוביל להתייעלות, לקיצור לוחות זמנים, לשיפור האיכות ולעמידה בתקציב.

דרור שגב, מנכ"ל טופ רמדור, אמר, כי "רמדור משמשת כ-HUB חדשנות עבור טכנולוגיות משלימות לתהליכי ניהול המידע והפעילות בשטח. שיתוף הפעולה עם קאסטורי מהווה יתרון משמעותי לחברות הבנייה. במסגרת ההסכם קיימת עבורנו אופציית רכישה, שנחליט עליה בהמשך".

תום ייטב, מנכ"ל קאסטורי, ציין, כי "ההיכרות העמוקה של טופ רמדור את ענף הבנייה והנדל"ן והניסיון הרב של יותר מ-30 שנה עם חברות יזמיות וקבלניות, מהווים את התשתית הבטוחה והנוחה ואת כרטיס הכניסה של טכנולוגיות וסטראט-אפים לענף ההנדסה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים