ריברי הישראלית השלימה סבב גיוס B בסך כולל של 30 מיליון דולר

את הגיוס הנוכחי של החברה - שפיתחה פלטפורמה לאוטומציה וניהול של ביג דטה - הובילה קרן ההון סיכון Tiger Global Ventures ● סך ההון שגייסה החברה עד היום הוא 48 מיליון דולר

גיוס מוצלח נוסף. צוות ריברי.

חברת הסטארט-אפ הישראלית ריברי (Rivery) גייסה 30 מיליון דולר בסבב B בהובלת קרן ההון סיכון Tiger Global Ventures, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים State Of Mind Ventures ו-Entrée Capital. יחד עם גיוס סבב A אשתקד, סך ההון שגייסה החברה עד היום הוא 48 מיליון דולר.

כספי הגיוס ישמשו להאצת הצמיחה של החברה בתל אביב ובניו יורק, ולגיוס עובדים לצוותים השונים, בהם הפיתוח והמחקר, המוצר והמכירות. כיום החברה מעסיקה 75 עובדים וצפויה להכפיל את כמותם במהלך השנה הקרובה.

באמצעות כספי הגיוס החברה תאיץ את ההתרחבות לשוקים חדשים באירופה, לאחר שבשנתיים האחרונות הציגה צמיחה של 1,000% בארה"ב וישראל. בתחילת השנה נחנך מרכז של החברה בלונדון.

תיבו סירול, היזם הצרפתי-בריטי שהקים את חטיבת EMEA של סנופלייק (Snowflake), הצטרף השנה  למועצת המנהלים של ריברי ויהיה אחראי על הובלת הצמיחה האסטרטגית של החברה ב-EMEA.

החברה צומחת בקצב אדיר במיוחד עם הרחבת ה-PLG (ר"ת Product-Led Growth) והפיכתו כמנוע צמיחה מרכזי. תוכנית ה-Pay-As-You-Go שהושקה בדצמבר 2021 מציגה צמיחה של מעל 50% מחודש לחודש, כשמודל התמחור החדש מאפשר לכל חברה להשתמש באופן מיידי במוצר של ריברי ולשלם לפי צריכה בלבד.

פיתחה פתרון SaaS ELT

ריברי הוקמה על ידי איתמר בן חמו, המשמש כמנכ"לה, אביב נוי (CTO) ואלון רזניק (Chief Architect). החברה פיתחה פלטפורמה לאוטומציה וניהול של ביג דטה בפלטפורמות ענן.

עד כה, בכדי לנהל תהליכי ביג דטה, חברות נאלצו להסתמך על כלים מיושנים, שאינם מתאימים לענן ואינם מסוגלים להתמודד עם דטה בקנה מידה משתנה. פתרון ה-SaaS של ריברי מספק פלטפורמה אחת לניהול נתונים, המתאימה לחברות שגדלות בקצב מהיר, מאפשר לצוותי הדטה לצמוח בזריזות,  ומונע הוצאות רבות הכרוכות בניהול נתונים בכמה פלטפורמות נפרדות.

פתרון ה-SaaS ELT שלה מאפשר עיצוב, בנייה ואוטומציה של מודלים ותהליכי דטה, במטרה להנגיש במהירות את המידע העסקי ממאות מקורות פנימיים וחיצוניים.

עם המוצר של ריברי, צוותי הדטה בארגון יכולים לבחור מתוך מודלים שונים את תשתית הדטה האידיאלית עבורם.

בעקבות הגיוס אמר איתמר בן חמו, מנכ"ל החברה: "כולם מבינים עד כמה הדטה משמעותי בתוך המהפיכה הדיגיטלית שכולנו חווים, המידע בארגון הפך להיות המפתח לצמיחה עבור מרבית החברות בעולם כיום, מה שאומר שצוותי המידע צריכים להגיע ליותר תוצאות עם פחות משאבים. באמצעות פתרון SaaS לניהול מאגרי הנתונים שבנינו, ריברי מהווה גורם משמעותי ביותר בשרשרת שמאפשר לארגון לצמוח באופן בלתי מוגבל. הגיוס הנוכחי הוא אבן דרך משמעותית והוא יסייע לנו בצמיחה המואצת שלנו להפוך את ריברי לכלי דה פקטו שמאפשר לעסקים להשתמש בכוח הבלתי מוגבל של הנתונים שלהם".

בין יותר מ-300 הלקוחות ברחבי העולם, החברות מבוססות הענן שצומחות במהירות וכבר משתמשות בפתרון של ריברי לניהול ביג דטה הן בין השאר EMAAR, Bayer, Webedia, BuzzFeed, Papaya Global, American Cancer Society, NEXT ו-WalkMe.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים