ONE Security תשווק ותפיץ את הלנה בישראל

להלנה, שהוקמה על ידי מיי ברוקס-קמפלר, פתרונות ושירותי מוּדעוּת סייבר, שמיועדים כדי להפוך את העובדים בחברות לחוליה החזקה במערך אבטחת המידע

מיי ברוקס-קמפלר, מייסדת הלנה.

חטיבת ONE Security של קבוצת וואן טכנולוגיות חתמה על הסכם בלעדי לשיווק והפצת הפתרונות ושירותי מוּדעוּת הסייבר של חברת הלנה (HELENA) בישראל.

הלנה הוקמה בשנת 2017 על ידי מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר. כאשת סייבר ותיקה, היא זיהתה פער משמעותי בטיפול בגורם האנושי בסביבת אבטחת המידע, והלנה הוקמה מתוך מטרה לגשר על הפער הזה ולהפוך את העובדים בחברות לחוליה החזקה במערך אבטחת המידע.

הלנה מציעה שילוב ייחודי של מוצרים וטכנולוגיות, המסייעים ללקוחותיה להפוך את העובדים שלהם מ'החולייה החלשה' לגורם פעיל ומעורב בשמירה על אבטחת המידע הארגוני. הלנה פועלת בשני מישורים עיקריים: במישור המסחרי מול חברות בינוניות וגדולות במשק המקומי והעולמי, ובמישור ללא מטרת רווח, באמצעות קהילת "בטוחים אונליין – Think Safe Cyber", בה מומחי החברה, לצד מומחים נוספים, משתפים בטיפים ומסייעים בהתנדבות לאנשים פרטיים ועסקים קטנים. תפעול הקהילה שם את הלנה בעמדה ייחודית לזיהוי מגמות בתחומי ההנדסה החברתית, ומאפשר לחברה לתת התרעות מהירות ללקוחותיה אודות קמפיינים חדשים.

לקוחות הלנה כוללים ארגונים קטנים לצד ארגונים גדולים ומובילים כגון בזק, בנק דיסקונט, מס"ב, ביטוח חקלאי, קרנות השוטרים, ישקאר, Skai, Zerto, איטורו, כי"ל, לומניס, קבוצת קסטרו, שברון, Qlik Software ועוד.

הצוות של הלנה מורכב מאנשי סייבר מנוסים בראשות המנכ"לית והמייסדת מיי ברוקס-קמפלר, סמנכ"ל הפיתוח העסקי, אורן ברט, וכן צוות קריאייטיב בהובלת השחקן והבימאי רונן הרשקוביץ, אנשי פדגוגיה ופיתוח למידה, מעצבים גרפיים וצוות תפעול בהובלת הסמנכ"לית בת-חן גלעד זליג.

על פי ההסכם שנחתם בין החברות, ONE Security תשלב את כל השירותים של הלנה בפורטפוליו שלה. מנהל תחום המודעות, איציק זילברברג, וסמנכ"לית הפיתוח העסקי, פיאנה ז'בלב, יובילו את מערך המכירות, השיווק והתמיכה המקצועית של ONE Security, כנציגתה הבלעדית של הלנה בישראל, בעוד שהצוות המנוסה של הלנה ימשיך לספק את שירותי החברה ללקוחות.

פיאנה ז'בלב, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב-ONE Security מקבוצת וואן.

פיאנה ז'בלב, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב-ONE Security מקבוצת וואן. צילום: ענבל מרמרי

"צעד נוסף בתנופת ההתרחבות של ONE Security"

פיאנה ז'בלב, סמנכ"לית הפיתוח העסקי, ONE Security: "ההסכם לייצוג בלעדי של הלנה בישראל הינו צעד נוסף בתנופת ההתרחבות של ONE Security, שמטרתה להציע ללקוחותינו את מיטב החדשנות עם הפתרונות הטובים ביותר לעולמות האבטחה והסייבר. השירותים הייחודיים של הלנה משלימים בצורה מיטבית את פורטפוליו השירותים של ONE Security ויאפשרו לנו לספק לארגונים מענה מלא בתחום הסייבר ואבטחת המידע".

מיי ברוקס-קמפלר, מייסדת ומנכ"לית הלנה: "איום הסייבר על ארגונים במגזר הפרטי והממשלתי מגביר את הביקוש לכלים ופתרונות חדשניים, שיכשירו את העובדים למודעות סייבר ויהפכו אותם מהחולייה החלשה בארגון לחלק פעיל ויעיל במערך החוסן הארגוני כנגד ניסיונות תקיפה. השותפות החדשה עם ONE Security תשפר את יכולותינו בתחום השיווק וההפצה, ותעזור לנו להרחיב את קהילת הלקוחות של הלנה בישראל ואף בחו"ל – מה שיאפשר לצוות המנוסה שלנו להתמקד בתוכן המקצועי ובשיפור השירות ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים