Avo מחסלת את פעילותה בישראל; פיטרה את מרבית העובדים

החברה, שפיתחה פלטפורמת משלוחים, סוגרת את הפעילות העסקית בארץ ומצמצמת משמעותית את הפעילות בארצות הברית ● המהלך לא בא בהפתעה: לפני כמה חודשים היא כבר פיטרה שני שליש מעובדיה

דקל ולצר, מנכ"ל אבו.

חברת הסטארט-אפ הישראלית אבו (Avo), שפועלת בתחום המשלוחים, מחסלת בימים אלה את פעילותה בישראל. החברה מפטרת את מרבית עובדיה בארץ, שנותרו לאחר מהלך הפיטורים הגדול שהיא ביצעה לפני כמה חודשים, למעט כמה עובדי פיתוח שיישארו, וכן את רוב עובדיה בארצות הברית – שגם בה היא מצמצמת את הפעילות באופן משמעותי.

אבו הוקמה ב-2017 על ידי דקל ולצר, המנכ"ל ולשעבר אלוף ישראל בטניס, והושקעו בה 80 מילון דולר. היא פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לדיירי בנייני מגורים ועובדים בבנייני משרדים להזמין מוצרים שונים ללא דמי משלוח.

ולצר כתב בפוסט שפרסם בעמוד הלינקדאין האישי שלו: "את הפוסט הזה תכננתי לרשום בצורה מסודרת יותר, אך מאחר שהפרסומים בתקשורת הפתיעו גם אותי (לפנות בוקר שעון ניו יורק) והתרחשו עוד לפני שסיימנו את התהליך הכואב והמייסר של הפרידה מהעובדים המסורים שלנו בארץ, אני נאלץ לכתוב את זה כתגובה מהירה, ולא כפי שתכננתי".

"אשתף במעט פרטים עובדתיים", הוסיף. "לצערי, נאלצנו להמשיך ולהגיב באופן מיידי לשינויים המתרחשים בשוק ולמציאות המורכבת שממנה לא ניתן, לא אחראי ואסור להתעלם, והחלטנו לסגור את הפעילות העסקית בישראל, תוך התאמת פעילות החברה בארצות הברית למצב החדש בשוק. פרטים בהמשך".

הכתובת הייתה על הקיר

המהלך הנוכחי לא בא בהפתעה, שכן לפני כמה חודשים היא פיטרה 500 מ-750 העובדים שלה, מהם 350 בישראל – מה שהצביע על כך שמשהו לא טוב קורה לחברה. כעת היא מפטרת את מרבית העובדים שנותרו. באתר הישראלי של אבו, שבאמצעותו היה ניתן להזמין מוצרים, מופיע הודעה שהוא לא פעיל יותר.

לאחר ההודעה על סגירת פעילותה בישראל, ספק אם החברה תוכל להמשיך את פעילותה בארצות הברית. משמעות הדבר היא שההשקעה בחברה כנראה הולכת לטמיון.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים