סלברייט "חוגגת": הרווח הנקי קפץ ביותר מפי 15

ההכנסות של חברת המודיעין הדיגיטלי עלו ברבעון הראשון ב-17% ועמדו על 62 מיליון דולר, והרווח הנקי הגיע ל-55.44 מיליון ● בסלברייט אופטימיים לגבי המשך השנה

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט.

סלברייט פרסמה בסוף השבוע את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של 2022, שמראות גידול דו ספרתי בהכנסות וקפיצה של יותר מפי 15 ברווח הנקי.

לפי הדו"חות הכספיים, הוצאות החברה גדלו ברבעון ב-31.6% ל-64.33 מיליון דולר, בעוד שההכנסות עלו ב-17% בלבד ל-62.4 מיליון. חלוקת ההכנסות מעלה כי מכירות המנויים צמחו ב-18.9% ל-48.2 מיליון דולר ומכירות השירותים זינקו ב-63.9% ל-8.2 מיליון. לעומת זאת, ההכנסות ממכירת רישיונות מתמידים פחתו ב-22.9% ועמדו על קצת פחות משישה מיליון דולר.

במהלך הרבעון קיבלה סלברייט החזר מס של 984 אלף דולר לעומת חבות מס של 1.16 מיליון ברבעון המקביל אשתקד – מה שסייע לעלייה תלולה ברווח הנקי שלה: זה צמח פי 15.4 ל-55.44 מיליון דולר לעומת 3.59 מיליון ברבעון הראשון של 2021. הרווח הנקי למניה גדל פי 27 ועמד על 27 סנט בהשוואה לסנט אחד לבד בתקופה המקבילה אשתקד.

נתונים נוספים מצביעים על כך שההוצאות הגולמיות צמחו ברבעון ב-34% ל-11 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-14% ל-51.4 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 82.39%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו עלייה של 31.1% ל-53.4 מיליון דולר והחברה רשמה הפסד תפעולי של 1.9 מיליון לעומת רווח תפעולי של 4.4 מיליון ברבעון הראשון של השנה הקודמת.

סלברייט חוזה גידול של בין 16% ל-22% בהכנסות השנתיות שלה.

יוסי כרמיל, מנכ"ל החברה, אמר כי "אנחנו מדווחים על התחלה חזקה של השנה, עם צמיחה משמעותית בהכנסות, ומצפים להמשיך לעמוד ביעדי השנה כולה שהצבנו לעצמנו. השוק והסביבה העסקית שלנו יציבים וחזקים, כאשר האתגרים ההולכים וגדלים. יותר ויותר ארגונים מוכנים להשקיע בפתרונות מודיעין דיגיטלי. פוטנציאל השוק שלנו הוא עצום, ואנחנו מאמינים שרק גירדנו את קצה הקרחון של הזדמנויות הצמיחה של סלברייט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים