סיבה לגאווה: אפליקציית ההיכרויות הלהט"בית גריינדר בדרך להנפקה

החברה מעוניינת לגייס כ-384 מיליון דולר בהנפקת SPAC, לפי שווי שוק של 2.1 מיליארד - יותר מפי שלושה מהשווי שלה כשנרכשה לפני שנתיים

יום מסחר ראשון מוצלח במיוחד. גריינדר.

עוד חברה בדרך להנפקת SPAC: הפעם זוהי אפליקציית ההיכרויות גריינדר, שמיועדת לקהילה הלהט"בית. גריינדר מעוניינת לגייס כ-384 מיליון דולר לפי שווי שוק של 2.1 מיליארד. מדובר ביותר מפי שלושה משווי השוק של החברה כשנרכשה לפני שנתיים על ידי סאן ויסנטה אקווזישן לפי שווי של 608 מיליון. ההנפקה תתבצע במסגרת הסכם עם חברת ה-SPAC הסינגפורית טיגה אקווזישן.

בעלי המניות הנוכחיים של גריינדר יאחזו בשליטה בחברה המשותפת – הם יחזיקו 78% ממנה. כחלק מהעסקה, המנכ"ל הנוכחי של החברה, ג'ף בונפורטה, צפוי לפרוש.

גריינדר נוסדה ב-2009 על ידי הישראלי לשעבר ג'ואל שמחאי. זוהי אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר לגברים שמחפשים היכרויות עם גברים אחרים – מיחסי מין (חלק ניכר ממשתמשי האפליקציה) ועד לקשרים ארוכי טווח. כ-10.8 מיליון איש משתמשים בה מדי חודש, וכל אחד מהם משקיע בה כ-61 דקות ביום בממוצע (נכון לדצמבר האחרון). 723 אלף ממשתמשי גריינדר הם לקוחות משלמים, עבור אחד משני שירותי הפרימיום שלה – אקסטרה ואנלימיטד. שירותים אלה מאפשרים למשתמשים שלל יכולות, בהן לראות יותר גברים אחרים ולהעלות יותר תמונות. הנתון זינק ב-31% ב-2020, שנת סגרי הקורונה. עוד נתון הוא שרוב ניכר ממשתמשי האפליקציה – 80% – הוא של בני גילאי 35 ומטה.

ההכנסות של גריינדר עלו אשתקד ב-30% ועמדו על 147 מיליון דולר והרווח שלה הגיע ל-77 מיליון. החברה צופה שהשנה יזנקו הכנסותיה בשיעור של בין 35% ל-40%.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בבקשה בבקשה עזרה

    הכל נמחק לי 6אני מנוי איך משחזר את הכרטיס

אירועים קרובים