הגיוסים נמשכים: שתי חברות היי-טק שמחפשות מאות עובדים.ות

יוניקורן הפינטק מליו מגייס 300 עובדים.ות וחברת הלוטו אונליין ניאו גיימס מחפשת 50 עובדים.ות ● מהן המשרות הפתוחות?

גל פיטורים שסופו לא נראה באופק.

גל גיוסי כוח האדם בהיי-טק נמשך, והיום (ב') נחתו על שולחן המערכת הודעות משתי חברות בענף שמחפשות עובדים: יוניקורן הפינטק מליו וחברת הלוטו אונליין ניאו גיימס. בסך הכול, מדובר ב-350 משרות.

המספר הגדול נמצא במליו: היא מגייסת 300 עובדים לפיתוח פלטפורמת התשלומים לעסקים קטנים ובינוניים שלה, שמוצעת לשוק האמריקני. המשרות הפתוחות הן במרכז הפיתוח בתל אביב ובמשרדים בארצות הברית – בניו יורק ובדנוור.

בחברה אומרים כי בכוונתם להכפיל את צוות הפיתוח, שמונה כיום 100 מהנדסים.ות, ומגייסים עובדים.ות במגוון רחב של תפקידים ו-ותק. צוות הפיתוח כולל מפתחי.ות פרונט אנד, בק אנד, פול סטאק, מהנדסים.ות בכירים.ות, מנהלי.ות צוותים וקבוצות, מפתחים.ות ג'וניורים.ות ועוד. בנוסף, במליו מתכוונים לגייס מנהלי.ות פרויקטים, אנליסטים.ות ומדעני.ות דטה, מעצבי.ות מוצר ואנשי.נשות ניהול סיכונים לצוות המחקר.

בסך הכול, מליו מעסיקה כיום 520 עובדים. החברה גייסה עד כה 506 מיליון דולר, כאשר הסבב האחרון בוצע לפי שווי של ארבעה מיליארד דולר.

לפירוט המשרות הפתוחות לחצו כאן.

המספר הנוסף נמצא בניאו גיימס: חברת הלוטו אונליין, שמפתחת פלטפורמות להגרלות ולמשחקים אלה עבור ממשלות וארגונים ציבוריים, מגייסת 50 עובדים, שיצטרפו ל-400 שכבר מועסקים בחברה. ניאו גיימס נסחרת בנאסד"ק, אולם הנהלת החברה וכמחצית מעובדיה נמצאים בתל אביב. החברה פתחה משרות למגוון רחב של מחלקות ותפקידים, בתחומים כגון פיתוח ותשתיות, ניהול מוצר, עיצוב משחקים וניתוח מערכות ודטה, ואנליסטים.ות.

בין היתר, ניאו גיימס מחפשת מנהל.ת צוות רשת, שיעסוק בניהול ואפיון הדטה סנטרים של החברה, תוך תמיכה ברשתות, תחזוקה ופיתוח פתרונות לאבטחת המידע; מנהל.ת פרויקטים, לניהול פרויקטים טכנולוגיים, E2E וניהול סיכונים, תוך עבודה משותפת עם מנהלי.ות המוצר וצוותי הפיתוח; ואיש.אשת הלפדסק ל-IT שלה, לטובת תמיכה ב: תקלות טכניות בעולמות החומרה והתוכנה עבור עובדי החברה בארץ ובחו"ל, הקמת תשתיות לעובדי חברה חדשים ופרויקטי שיפור תשתיות.

לפירוט המשרות הפתוחות לחצו כאן.

תגובות

(16)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גם אצלנו

    בNCR מגייסים עכשיו 90 משרות זה נושא לכתבה? לא נראה לי

  2. ינקי

    ניסית.י להבי.ן מה רוצים.ות הכותב.ת ולא הבנת.י כלומ.מ.מ.מ.

    1. נפלתם על השכל עם העברית שלכם...

      לא תקנית ולא קריאה לחלוטין!!!!

  3. י

    מי הבעלים? נראה בכלל אם אני רוצה לעבוד שם לא לחוץ על כסף

  4. מאיפה אתם מביאים את החרטוטים פה?

    אין כיוון לגיוסים כאלה באתר שלהם

  5. איש

    מצוין שאתם פונים גם ל50 אחוז האחרות שבחברה!! תמשיכו ככה

  6. שומר מוסר

    אחת החברות היא חברת הימורים לכל דבר ועניין. האם מוסרי לעבוד בכזו חברה? כמה אנשים מקפחים את כספי המשפחה באתרי הימורים? האם אלה האנשים המוחלשים? מה אחריות החברה ומה היא עושה בנידון? בנוסף, מה האחריות של אנשים ומחשבים לתת במה לחברות לא ערכיות? שלכם, שומר מוסר.

    1. אתה טועה

      חברת הימורים לרוב חייבת להיות תחת פיקוח של רגולציה. זה חלק מתנאי קבלת רישיון בכל מדינה כך שזה רחוק ממה שתיארת. החברות נדרשות לבדוק את זהות הנרשמים מקורות הכסף שלהם ולעצור כל שימוש חורג בכסף ולמנוע הימורי יתר. אולי בישראל השוק מתנהל ככה. זה לא המצב בשאר העולם.

  7. אוחיון דורית

    מדוע ההודעות שלכם כוזבות, 300 איש? ניכנסתי לאתר החברה מיילו וצריך 23 איש, תפסיקו לעבוד על אנשים בעיניים

  8. רומי

    אולי תפסיקו לאנוס את השפה העברית עם השיחדש הפרוגרסיבי המטופש שלכם?

  9. מישהו

    מצטער אבל הכתבה בלתי ניתנת לקריאה, למה לדחוף לכל מקום עברית מגדרית, למה זה לא כתוב בעברית תקינה?

    1. נאו גיימס

      אנשים טובים, חברה טובה, אחראים על מערך הלוטו של מישיגן ועוד כמה מדינות, כפופים לרגולציה סופר קשה ואכן קשורים להימורים. ובאמת מספיק עם עברית מגדרית, טרחני מאד

  10. הבחור המבוסס

    הייתי מגיש קוח אבל עם כל הנקודות וההחלפות מגדרים נראלי שעדיף שלא, כי אני מבוסס. תפנו בלשון נקבה אבל תפסיקו עם השיח המעצבן הזה.

  11. אין מילה כזו עובדים.ות

    די להרוס את השפה!!

אירועים קרובים