פירמיד אנליטיקס השלימה סבב גיוס E בסך כולל של 120 מיליון ד'

הגיוס הובל על ידי קרן HIG Growth Partners והוא ישמש בעיקר להרחבת פעילותה בשוקי העולם ● בחברה סירבו לציין האם היא כבר הפכה ליוניקורן

עמרי קוהל, מנכ"ל ומייסד החברה.

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) – שפיתחה פלטפורמה מובילה לניתוח מעמיק של נתונים עסקיים עבור ארגונים גדולים – הודיעה היום (ב') כי השלימה גיוס של 120 מיליון דולר בסבב E. הגיוס האחרון הזה מביא את סך הגיוסים הכולל של החברה למעל 200 מיליון דולר.

הגיוס הובל על ידי HIG Growth Partners – ענקית השקעות גלובלית המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ-48 מיליארד דולר. עוד לקחו חלק בגיוס כלל ביטוח, קינגפישר קפיטל, ג'נרל אוריינטל, סקויה קפיטל, מאור קפיטל והקרנות הישראליות JVP ו-ויולה. בעקבות הגיוס, סקוט הילבו, מנהל שותף ב-HIG Growth Partners, יצטרף לדירקטוריון החברה.

בפירמיד סירבו למסור מה שווי השוק שלה והאם היא כבר הפכה ליוניקורן, ואמרו שסבב הגיוס הנוכחי של החברה מיועד להמשך התרחבות הפעילות שלה בעולם, לרבות פיתוח שותפויות עסקיות עם חברות טכנולוגיה ויעוץ, פיתוח הפלטפורמה של החברה עבור לקוחות נוספים, שימור ההובלה הטכנולוגית על פני המתחרים וגיוס עובדים לכלל הצוותים בחברה, החל ממחלקות השיווק, ניהול המוצרים ומשאבי האנוש ועד למפתחים ומדעני נתונים.

פירמיד אנליטיקס הוקמה בשנת 2009 על ידי המנכ"ל, עמרי קוהל, סמנכ"ל הטכנולוגיות, אבי פרץ, והרברט הוכטמן. החברה מעסיקה למעלה מ-240 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-80 במרכז הפיתוח בישראל והיתר במרכזי המכירות בארה"ב, בבריטניה ,הולנד, דובאי וגרמניה.

לשתף במהירות ובפשטות תובנות עמוקות ברחבי הארגון

לדברי פירמיד אנליטיקס, פלטפורמת האנליטיקה שלה, המבוססת בינה מלאכותית, משנה את כללי המשחק עבור ארגונים גדולים ומאפשרת להם לבצע ניתוח מעמיק של נתונים עסקיים, המסייעים בתהליך קבלת החלטות מורכבות בזמן אמת (Decision Intelligence).

באמצעות התחברות למידע הארגוני הרחב הנמצא באתרים ובענן, הפלטפורמה של פירמיד אנליטיקס מפשטת תהליכי ניתוח מורכבים, ומספקת לארגונים גדולים תובנות עסקיות המהוות כלי קריטי להצלחה העסקית של הארגון.

הפלטפורמה של פירמיד מאפשרת לכלל המשתמשים בכל הרמות לשתף במהירות ובפשטות תובנות ברחבי הארגון, מכל דפדפן או מכשיר – ללא צורך בכתיבת קוד. כך יכול הארגון למנף את ארכיטקטורת הנתונים הקיימת ולפרוס אותו באתרי החברה, בענן או בסביבה היברידית. מדובר במערכות שמסוגלות לנהל את כל המידע הארגוני, תוך שמירה על אבטחת מידע פנים-ארגונית, ומתן הרשאות לעובדים ולמחלקות בהתאם לצרכים העסקיים.

על פי נתונים של מכון המחקר IDC, היקף ההוצאות העולמיות עבור פתרונות ביג דטה ובינה עסקית (BDA) נאמד ב-215.7 מיליארד דולר ב-2021 – עלייה של יותר מ-10 אחוזים לעומת 2020. עם חזרתה של המערכת העסקית הגלובלית לשגרה לאחר משבר הקורונה, תחום זה צפוי להמשיך ולצמוח גם בחמש השנים הקרובות. כאשר קצב הגידול השנתי הכולל (CAGR) של הוצאות בתחום זה צפוי לעמוד על 12.8% עד 2025.

עומרי קוהל, מנכ"ל ומייסד שותף של פירמיד אנליטיקס, אמר כי "קיבלנו אמון מהמשקיעים הטובים בעולם, שתומכים בפירמיד – בטכנולוגיה שלה ובעיקר באנשיה. העניין הרב שפירמיד מייצרת בקרב קרנות ההון סיכון מדגיש את העוצמה הטכנולוגית שפיתחנו, שמאפשרת לנו להציע לקוחותינו פתרונות חדשניים בתחום ניתוח נתונים, שכלי BI אחרים לא פותרים. ציון דרך זה הוא תוצר לעבודה הקשה של העובדים שלנו ברחבי העולם, למחויבות של השותפים שלנו ולאמון של הלקוחות שלנו. כל המרכיבים האלו מאיצים את הצמיחה של פירמיד בדרך להיותה המובילה הבאה בתחום ניתוח נתונים ארגוני".

בשיחה עם אנשים ומחשבים הוא הוסיף ואמר, "אין לנו עניין בשלב זה לפרסם הערכה כל שהיא לגבי שווי שוק. אנחנו סבורים שאין לכך חשיבות בשלב זה וכל מספר שנפרסם יהיה הערכה, כך שאין לנו עניין לפרסם מספר כל שהוא. אנחנו מתכוננים לעשות הנפקה עד לשנת 2024 ואז נצרך לפרסם את שווי החברה. בינתיים אנחנו מתמקדים במתן ערך לבעלי המניות שלנו, בגידול בצמיחה ובלהגיע לרווחיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים