בוחרים באלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, כמאמן של המדינה

כהן הוא מאמן וקפטן נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים, בה חברים רבים מקהילת ה-IT בישראל ● הקמפיין לבחירת המאמן של המדינה רץ ביוזמת המותג דנונה PRO וקשת 12

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר.

בימים אלו מתקיים קמפיין לבחירת המאמן.ת של המדינה, ביוזמת המותג דנונה PRO וקשת 12. אל השלבים הסופיים של התחרות הגיע אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, שהוא מאמן וקפטן נבחרת טאף מאדר (Tough Mudder) למען גדולים מהחיים, ע"ש שלמה טירן.

אנו בקבוצת אנשים ומחשבים גאים על כך שנבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים הוקמה במסגרת הפעילות של הקבוצה ומועדון המנמ"רים C3 שלה, ומלווה על ידה מאז. זו הסיבה שרבים מחברי הנבחרת לדורותיה הם מנמר"ים, מנכ"לים ובכירים בקהילת ה-IT בישראל.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, בקמפיין המאמן של המדינה.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, בקמפיין המאמן של המדינה. צילום: שי פרנקו

ייחודה של הנבחרת בא לידי ביטוי לא רק באימון של קבוצת מנהלים בכירים, רבים מהם מקהילת ה-IT בישראל, לקראת מירוץ המכשולים הקשוח Tough Mudder בבריטניה, אלא גם בהתחייבות חברי הנבחרת לגייס כספים למען הקמת גני חלומות – גנים טיפוליים המיועדים לילדים החולים בסרטן, המוקמים על ידי עמותת גדולים מהחיים. בשבע שנות פעילותה של הנבחרת גייסו חבריה, בסיוע אנשים ומחשבים, למעלה משמונה מיליון שקל – סכום שכנראה אף קבוצת ספורט לא השיגה למען הקהילה עד כה.

קהילת ה-IT מוזמנת להצביע עבור כהן, ולהשפיע על המודעות לפעילות החשובה שהוא מוביל, באתר מאקו, בכתובת: https://statecoach.mako.co.il.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אתי מזרחי

    אלוף האלופים.אדם עם נשמה ונתינה.

אירועים קרובים