האם מלכת אנגליה אוהבת NFT?

הממלכה המאוחדת הודיעה אתמול (ב') כי החליטה להנפיק NFT ממשלתי-ממלכתי ולנקוט באמצעים אחרים למשיכת תעשיית הקריפטו למדינה

האם היא תתחבר לתכניות הקקיפטו וה-NFT של הממלכה? אליזבת השנייה, מלכת אנגליה. עיבוד ממוחשב.

בריטניה הודיעה אתמול (ב') על תוכניותיה להפוך ל"מרכז עולמי" של נכסי קריפטו. באתר הממשלה הבריטית נכתב כי "הממשלה הכריזה היום על מהלכים שיראו מטבעות יציבים מוכרים כצורת תשלום תקפה, כחלק מתוכניות רחבות יותר להפוך את בריטניה למרכז עולמי של טכנולוגיית נכסי קריפטו והשקעות".

ג'ון גלן, המזכיר הכלכלי של משרד האוצר ושר הערים של בריטניה, הכריז מעל במת כנס InnFin Global Finance Summit על כך שבריטניה "פתוחה לקריפטו", וחשף רגולציה למטבעות יציבים, הנפקת NFT ממשלתי רשמי וכינון אמצעים אחרים הקשורים לתחום החדשני והמשגשג.

גלן, האחראי על השירותים הפיננסיים של המדינה, הכריז על תקנות חדשות ל-stablecoins – המטבעות הקריפטו בעלי הערך היציב, הצמוד לשער המטבעות המסורתיים. בנוסף, כאמור, הממלכה המאוחדת תנפיק NFT ממשלתי רשמי, כחלק ממכלול האמצעים למשיכת חברות הקריפטו אליה.

לדברי גלן, "בריטניה פתוחה לעסקים ולעסקי הקריפטו".

"אנחנו רואים פוטנציאל עצום בקריפטו, אנחנו לא הולכים להנמיך את הסטנדרטים שלנו, אבל עומדים לקיים קאת החזון והטכנולוגיה הניטרליים שלנו", אמר השר לפי הפייננשל טיימס

גלן הצהיר כי שר האוצר של בריטניה, רישי סונאק, הזמין מהמטבעה המלכותית, The Royal Mint, להנפיק NFT משלה כבר בקיץ הנוכחי, "כסמל לחזון העתידי שאנו נחושים לקבל", הוא הוסיף.

"להבטיח שתעשיית השירותים הפיננסיים בבריטניה תהיה תמיד בחזית הטכנולוגיה והחדשנות"

שר האוצר של בריטניה, רישי סונאק. צילום: ויקיפדיה

שר האוצר של בריטניה, רישי סונאק. צילום: ויקיפדיה

שר האוצר, סונאק, התייחס בעצמו לתכניות של המדינה ואמר: "השאיפה שלי היא להפוך את בריטניה למרכז עולמי של טכנולוגיית נכסי קריפטו, והאמצעים שהצגנו היום יסייעו להבטיח שחברות יוכלו להשקיע, לחדש ולהתרחב במדינה הזו. אנחנו רוצים לראות את העסקים של המחר – ואת המשרות שהם יוצרים – כאן בבריטניה, ועל ידי רגולציה יעילה נוכל לתת להם את הביטחון שהם צריכים כדי לחשוב ולהשקיע לטווח ארוך. זה חלק מהתוכנית שלנו להבטיח שתעשיית השירותים הפיננסיים בבריטניה תהיה תמיד בחזית הטכנולוגיה והחדשנות".

The Verge הבהיר עם זאת כי משמעות הבשורות מבריטניה אינן שאזרחיה צריכים לצפות שהממשלה תחליף את הפאונד ב-HerMajesty'sCoin בקרוב. לפי האתר, חוסר הפרטים המוחלט שבו מתאפיינת ההכרזה מעיד עליה בעיקר שהיא "רק תרגיל ביחסי ציבור – דרך לאוצר להראות שהוא באמת רציני בהפיכת בריטניה למוקד של חדשנות פיננסית ולהיכנס ל'קומת הכניסה' עם קריפטו".

ההכרזות מגיעות זמן קצר לאחר הצעת החוק האירופית שהוצגה בשבוע שעבר, המסירה את הפרטיות מעסקאות קיפטו ששווין מעל 1,000 יורו. הצעה שמשמעותה היא הידוק הרגולציה על התחום ביבשת, מתוך הכרה בהפיכתו אט אט לדומיננטי. החקיקה הזו כבר אושרה בידי הגורמים העיקריים באיחוד האירופי ואמורה להיות מאושרת גם על ידי יתר החברים באיחוד בקרוב.

בורסת הקריפטו הענקית קוינבייס (Coinbase Global) הזהירה שהכללים החדשים באיחוד יפתחו משטר מעקב שחונק חדשנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים