יוסי אטס מונה לדירקטור מרכז המו"פ של חברת הסייבר סייפבריצ'

בתפקידו החדש יהיה אטס אחראי על פיתוח ההתקפות שהמוצר של החברה מבצע כחלק מתהליך הערכת מצב האבטחה ברשת של הלקוח

יוסי אטס, דירקטור מרכז המו"פ של סייפבריצ' בישראל.

סייפבריצ' (SafeBreach), חלוצת קטגוריית הסייבר של סימולציות פריצה והתקפה (BAS), הודיעה היום על הרחבת הצוות הניהולי שלה ומינויו של יוסי אטס (46) כדירקטור מרכז המו"פ של החברה בישראל.

ההודעה על המינוי החדש מגיעה זמן קצר לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס הון מוצלח והגדילה באופן משמעותי את היקף הפעילות שלה. סייפבריצ'  צפויה להכפיל את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה.

בתפקידו החדש, אטס יהיה אחראי על פיתוח ההתקפות שהמוצר של החברה מבצע כחלק מתהליך הערכת מצב האבטחה ברשת של הלקוח. כמו כן, אטס יהיה אחראי על האינטגרציות של סייפבריצ' עם מגוון מוצרי אבטחה מובילים בשוק.

אטס מגיע לסייפבריצ' לאחר 21 שנים שבהן עבד בחברת מיקרוסופט, ובמהלכן ניהל ארגוני הנדסה רב תחומיים שהיו מעורבים במימוש חזון הענן של מיקרוסופט. לפני מיקרוסופט שימש אטסס כמהנדס מערכות משובצות מחשב בחברת לומניס.

"זו תקופה ייחודית להצטרף לסייפבריצ', שנחשבת למובילת שוק בתחומה ונמצאת בתהליכי צמיחה משמעותיים", ציין אטס, עם מינויו. "הצטרפתי לחברה מאחר שאני מאמין כי עזרה לארגונים בשיפור רמת האבטחה שלהם חשובה יותר מתמיד. פשעי סייבר המתבצעים על ידי קבוצות פיראטיות ומדינות מהווים סיכון ממשי לקצב שבו הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח. המשמעות היא עיכובים מיותרים בהליכים אבולוציוניים בתחומי החינוך, הבריאות והתחבורה ברחבי העולם. גישת סייפבריצ' להתמודדות עם בעיה זו היא גישה חדשנית ופרגמטית, ולכן אני רואה בה ייעוד. החדשנות של החברה עזרה למעשה להגדיר את BAS כקטגוריה בטקסונומיה של אבטחת סייבר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים