אקסוניוס הישראלית מגייסת 200 מיליון ד' לפי שווי של 2.6 מיליארד

חברת הסייבר הישראלית, שרשמה קצב צמיחה תלת ספרתי בהכנסות במשך שלוש שנים ברציפות, פועלת בתחום של ניהול נכסי אבטחת סייבר וניהול אפליקציות ענן

מייסדי אקסוניוס. מימין: אבידור ברטוב, ארכיטקט ראשי, דין זיסמן, מנכ"ל, עופרי שור, מנהל הטכנולוגיות. אקסוניוס

אקסוניוס (Axonius), הפועלת בתחום של ניהול נכסי אבטחת סייבר וניהול אפליקציות ענן, הודיעה כי השלימה סבב גיוס הון E בהיקף של 200 מיליון דולר. את הסבב הובילה Accel והשתתפו בו המשקיעים החדשים Silver Lake  Waterman, Alta Park Capital ו-Owl Rock, חטיבה של Blue Owl, שהצטרפו למשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners, Lightspeed Venture Partners, Alkeon, Stripes, ICONIQ ו-DTCP.

הגיוס הנוכחי מתבצע שנה אחרי גיוס הון בהיקף של 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. סך הגיוסים של החברה עומד על של 395 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 2.6 מיליארד דולר.

כספי הגיוס ישמשו את החברה להמשיך את צמיחתה ובהגברת פעולות השיווק.

Axonius נוסדה ב-2017 על ידי דין זיסמן, אבידור ברטוב ועופרי שור, שהכירו ביחידה 8200. היא מעסיקה כיום 435 עובדים, בהם 140 במשרדי החברה במגדלי עזריאלי בתל אביב והשאר במשרדיה בניו יורק. גיוס ההון יתמוך בהתרחבות החברה ובטיפול בביקוש העולמי הגדל של לקוחות. החברה מתעתדת לגייס בישראל 50 עובדים נוספים בתחומי הפיתוח ו-100 עובדים נוספים בעולם בתחומי המכירות והתמיכה.

אקסוניוס פרצה לזירה בשנת 2017 עם גישה פשוטה ואפקטיבית, שפתרה את בעיית הנראות של סביבות אבטחה ו-IT מורכבות, שלא נמצא לה פתרון במשך עשרות שנים. החברה הייתה חלוצה בקטגוריה חדשה של ניהול נכסי סייבר במשטח התקיפה – Cyber Asset Attack Surface Management – שזוהה כתחום צומח שחודר לשוק במיפוי הטכנולוגיות המבטיחות של גרטנר (Hype Cycle) בתחום אבטחת הרשת. לאחרונה השיקה יחידת החדשנות של אקסוניוס – AxoniusX – פתרון לניהול אפליקציות ענן (SaaS Management), שהיא הפלטפורמה הראשונה והיחידה כיום שמשלבת בין יכולות לניהול אפליקציות ענן לאבטחה (SaaS Security Posture Management) לבין ניהול אפליקציות ענן (SaaS Management). פתרון זה יסייע לצוותי אבטחה, IT, פיננסים לשלוט במורכבות, בעלויות ובסיכונים הכרוכים באפליקציות ובתשתיות מודרניות.

אקסוניוס הפכה לאחת מהחברות בעלות קצב הצמיחה מהמהירים בתעשייה. בשנת 2021 רשמה החברה קצב צמיחה שנתי של 132% בהכנסות חוזרות, וזו הייתה השנה השלישית ברציפות שבה רשמה קצב צמיחה תלת ספרתי בהכנסות. נוסף לכך היא הרחיבה את מצבת העובדים בשיעור של 174%, וכיום היא פעילה מסחרית בכל אזור בעולם. במהלך שנת 2021 אקסוניוס גם כמעט הכפילה את מצבת הלקוחות, ועם לקוחותיה נמנות חברות ברשימת Fortune 500 ו-Fortune 500 Global 500, סוכנויות פדרליות מהגדולות בארה"ב, חברות חדשנות חדשות ועוד.

"ההיסטוריה של Accel כמשקיעה בחברות שמגדירות מחדש שווקים עולה בקנה אחד באופן מושלם עם היעדים והמחויבות שלנו לחדשנות", מסר זיסמן, מייסד משותף ומנכ"ל אקסוניוס. "מתחילת הדרך היעד שלנו היה לסייע ללקוחות לשלוט במורכבות ברחבי הארגון שלהם. ההצלחה העצומה שלנו מאז 2017 היא תולדה ישירה של ההתמקדות שלנו במענה לצורכיהם, וזו הסיבה שהשגנו את הציון הגבוה ביותר בשימור לקוחות בתעשיית אבטחת הסייבר. אני גאה להוביל צוות יוצא דופן שממשיך לפתור בעיות יסוד של עסקים מודרניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים