IT Awards: עוד פרויקטים שזכו בתחרות מצטייני המחשוב

מיהן החברות שזכו בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, ובגין אילו פרויקטים שהוקמו? (חלק ב')

תחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים

תחרות מצטייני המחשוב התקיימה זו השנה ה-19 על ידי אנשים ומחשבים, שחוגגת יותר מארבעה עשורי שנות פעילות בקהילת ה-IT. במהלך כל שנות התחרות הגישו ארגונים מובילים במשק יותר מ-7,000 פרויקטים. השנה, מספר הפרויקטים שהוגשו היה 673, והם התמודדו ב-11 קטגוריות. הארגונים שזכו קיבלו אותות הערכה על 205 פרויקטים שזכו. הפרויקטים שונים ומגוונים, ומגיעים ממגוון ארגונים – ממשלתיים, עיריות, כוחות הביטחון, מוסדות ממשלתיים, ארגונים מסחריים, בנקים, מוסדות רפואיים, חברות ביטוח, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד.

לפניכם החלק השני של הארגונים והפרויקטים שזכו:

כאל

חברת כרטיסי האשראי זכתה בחמישה פרויקטים.

בקטגוריית שו"ב  זכו הפרויקטים: "רואים באפילה".  הקמת מקום מרכזי אחד לחיווי זמינות המערכות העסקיות, מדידה וייצוג אחיד של נתוני הביצועים. פרויקט נוסף בקטגוריה זו: הטמעת מוצר, המאפשר הסרת הרשאות גבוהות בתחנות הקצה ללא פגיעה בעבודה השוטפת של משתמשים.

בקטגוריה טרנספורמציה דיגיטלית  זכו הפרויקטים: הנפקת כרטיס אשראי דיגיטלי בתהליך מהיר וחדשני. הפרויקט השני הוגדר על ידי חברה כאבן באסטרטגיית התשלומים המתקדמים, והוא הצגת  פרטי כרטיס האשראי באפליקציה של כאל.

 עיריית פתח תקווה

בקטגוריה של טרנספורמציה דיגיטלית זכתה העירייה בפרויקט שעוסק בהקמת מערכת מסחר עירונית להנגשת שירותים ומוצרים עבור תושבי ובאי העיר, על בסיס פלטפורמת ווורדפרס. בכך התאפשרה הנגשת שירותים ללא צורך בהגעה פיסית לרשות.

 בנק המזרחי

בקטגוריית שו"ב זכה פרויקט ניתוח התנהגותי וסטטיסטי של מערכות לחיזוי ומניעה של תקלות  ברשת ה-IT של הבנק מתוך ראייה והבנה עסקית.

הרבנות הראשית

הפרויקט הזוכה הוא פתרון המאפשר הקמת מערך של מסלול ירוק, שמפשט את תהליכי קבלת אישור לייבוא מטעם הרבנות הראשית, עם קישור מלא למערכת הליבה של הרבנות. הפרויקט פותח על יד אגף המיחשוב של המשרד לשירותי דת בראשותו של ליאור אשכנזי, מנמ"ר המשרד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאור

    אם הייתם יודעים איך נראה מערך המחשוב של הרבנות הראשית כאשר מדובר בבני אדם , (בעיקר בכל נושא חתונה ואיסוף מסמכים ) ולא כספים ( הכשרים למיניהם) הייתם חושבים פעמיים . כל נושאי מחשוב בנושאי אישות עדיין שרוי במחשכים של שנות השבעים , ובמו עיני ראיתי זאת .

אירועים קרובים