קרן גלילות קפיטל מתרחבת עם מינוי סמנכ"לית שיווק ומנהל השקעות

נעה גלומצ'ר מונתה לסמנכ"לית השיווק של הקרן, שמנהלת נכסים והשקעות בהיקף של מעל חצי מיליארד דולר, ודניאל זיו למנהל השקעות בקרן גלילות פלוס, החברה הבת המשקיעה בסטארט-אפים בשלבי צמיחה מוקדמים

נעה גלומצ'ר, סמנכ"לית השיווק של קרן גלילות קפיטל, ודניאל זיו, מנהל ההשקעות בקרן גלילות פלוס.

קרן ההשקעות גלילות קפיטל (Glilot Capital Partners), שמנהלת נכסים והשקעות בהיקף של מעל חצי מיליארד דולר, מתרחבת עם מינויה של נעה גלומצ'ר לסמנכ"לית השיווק שלה ומינויו של דניאל זיו למנהל השקעות בקרן גלילות פלוס (+Glilot), שמשקיעה בסטארט-אפים בשלבי צמיחה מוקדמים.

גלומצ'ר היא בעלת ניסיון של למעלה מעשור בשיווק של חברות טכנולוגיה בתחומי הסייבר, פיננסים, רכב והתוכנה. היא שימשה בעבר כמנהלת שיווק של חברת הסייבר האנטרס, הקימה בה את מחלקת השיווק והובילה את תהליכי ההתאמה לשוק של מוצרי אבטחה. לפני כן ניהלה גלומצ'ר את שיווק מוצרי הענן בצ'ק פוינט והשיקה סדרת מוצרים חדשים לשוק האבטחה הבינלאומי. היא עבדה בעבר בתפקידי שיווק בחברות מובילאיי וסאפיינס. גלומצ'ר היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ויחסים בינלאומיים ותואר שני ביזמות יצירתית.

זיו, בוגר ממר"ם, הוא בעל ניסיון של עשור כיזם ומנהל מוצר בתחום הטכנולוגיה. לפני הצטרפותו לגלילות עבד בצוות הישראלי של קרן MizMaa Ventures, שמבצעת השקעות בסטארט-אפים ישראליים בשלבים מוקדמים. זיו הקים בהתנדבות תוכנית יזמות ביחד עם עיריית חולון שליוותה יזמים צעירים מהעיר והסביבה ושימש יועץ לסטארט-אפים בתחומי מוצר ואסטרטגיה.

לזיו תואר ראשון במדעי המחשב, תואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום, וכן רשיון מגשר מוסמך מטעם משרד המשפטים.

"אנחנו מאמינים ביזמים הישראליים"

קרן ההשקעות גלילות קפיטל הוקמה לפני כעשור על ידי קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין, המשמשים שותפים מנהלים. בעקבות ההצלחה, צירפו אליהם המייסדים את נופר עמיקם כשותפה ואת ליאור ליטבק כשותף מנהל בקרן גלילות פלוס – אותה השיקו לפני כשנה כדי להשקיע וללוות השקעות בסבבי A ומעלה.

גלילות קפיטל דורגה על ידי מכון המחקר Preqin בדירוג היוקרתי של קרן עולמית מובילה, לאחר שהניבה למשקיעים שבעה אקזיטים מוצלחים ו-84% תשואה שנתית. בסך הכל ביצעה הקרן 12 אקזיטים, בהם CyberX, LightCyber ו-IntSights.

קובי סמבורסקי, שותף מנהל בגלילות קפיטל: "לנעה ודניאל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי התמחותם. הצטרפותם לקרן היא חלק מתוכנית ההתרחבות שאנחנו מיישמים בשנים האחרונות, הכוללת את השקת גלילות פלוס, והגברת קצב וגודל ההשקעות. אנחנו מאמינים ביזמים הישראליים ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפלטפורמה שלנו בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים