עוד יוניקורן סייבר ישראלי: צ'ק גייסה 150 מיליון דולר

את הגיוס, לפי שווה חברה של מיליארד דולר ואף יותר, הובילה אחת מקרנות ההשקעה הגדולות - טייגר גלובל ● הפתרון של החברה מגן על מערכי שיווק ומכירות ואתרי אינטרנט מסוגים שונים של התקפות סייבר ותוכנות זדוניות

משמאל, בכיוון השעון: מייסדי החברה - גיא טיטונוביץ׳, אהוד לוי ואסף בוטובסקי, וחברי ההנהלה הבכירה - עומרי תמיר, דניאל אביטל, אסף דר וספי קוץ.

היום (ג') פורסם עוד מהלך שמראה עד כמה שוק הסייבר הישראלי ממשיך להיות חם: חברת הסייבר צ'ק (Cheq) השלימה סבב גיוס של 150 מיליון דולר – מה שמביא את הסכום שהיא גייסה עד כה ל-183 מיליון. החברה לא מסרה את השווי שלה, אולם על פי מומחים בשוק, הוא כבר הגיע למיליארד דולר ואף יותר

החברה השלימה סבב גיוס C, שהובילה אותו קרן ההשקעות הגדולה טייגר גלובל. עוד השתתפו בו המשקיעים הקיימים – חברת הביטוח הפניקס, הנאקו בטרי ונצ'רס ו-Key1 Capital. הכספים ישמשו להאצת תהליכי פיתוח טכנולוגיים ולגיוס של עובדים – על פי החברה בהיקף משמעותי.

צ'ק הוקמה ב-2016 על ידי גיא טיטונוביץ', המשמש כמנכ"ל החברה, אהוד לוי, היו"ר שלה, ואסף בוטובסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיה. היא מעסיקה כ-200 עובדים במשרדיה בתל אביב, ניו יורק, טוקיו, שנחאי וסידני, וצפויה לגייס בשנה הקרובה כ-120 עובדים חדשים למגוון משרות: פיתוח, שיווק, מכירות, ניהול לקוחות וניהול מוצר.

פתרון שמשתמשים בו מעל 50 אלף אתרים

החברה מפתחת מערכות שמגנות על מערכי שיווק ומכירות, אתרים, פלטפורמות אי-קומרס ונתונים, מפני בוטים, משתמשים מזויפים והונאות. יש לה מעל 12 אלף לקוחות – החל מצוותים ויחידים ועד לארגונים בולטים. בפלטפורמה שלה משתמשים יותר מ-50 אלף אתרי אינטרנט. צ'ק שואפת לשלש את פעילותה במהלך השנה הקרובה בשווקים המרכזיים שבהם היא פועלת: צפון אמריקה, אירופה ודרום מזרח אסיה.

"אנחנו שמים כלי סייבר בידיהם של ארגוני מכירות, שיווק ודטה כדי להגן על הפעילות העסקית שלהם מפני משתמשים מזויפים, בוטים ופעילות זדונית אחרת, המהווים מעל 40% מהתנועה באינטרנט. הפתרון שלנו מספק רמת הגנה גבוהה מבלי לפגוע בצרכים של צוותי השיווק והמכירות", אמר טיטונוביץ'. לדבריו, "באקלים הכלכלי הנוכחי, סבב גיוס כזה, בהובלת קבוצת משקיעים כל כך חזקה, מהווה הבעת אמון מהדהדת לא רק בצ'ק כחברה, אלא באבטחת ההגעה לשוק (Go-to-Market Security) כקטגוריה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים