חברת משחקי המובייל טריפלדוט מצטרפת למועדון חדי הקרן

חברת הגיימינג גייסה 116 מיליון ד' בסבב B ● את הסבב הובילה קרן 20VC והשתתפו בו המשקיעים הקיימים Access Industries, Lightspeed, Eldridge וכללטק ● הגיוס משקף לחברה שווי של 1.4 מיליארד ד'

שלושת מייסדי החברה, מימין לשמאל: ליאור שיף, אייל חמידס ואקין בבייגית.

טריפלדוט (Tripeldot Studios), אחת מחברות משחקי המובייל הצומחות ביותר בעולם – המוכרת בזכות פורטפוליו משחקי הקז'ואל, בהם וודוקו ו-סוליטייר – גייסה 116 מיליון דולר בסיבוב B. הסבב הנוכחי, שמתקיים עשרה חודשים בלבד לאחר שסיימה סבב A, מביא את החברה לשווי של 1.4 מיליארד דולר.

סבב הגיוס הובל בידי קרן VC20, שהוקמה בידי הפודקאסטר הצעיר והיזם הארי סטבינגס, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של החברה – Access Industries וכללטק (זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של לן בלווטניק), Lightspeed Venture Partners ו-Eldridge.

טריפלדוט נוסדה בלונדון ב-2017 על ידי ותיקי תעשיית הגיימינג הישראלים ליאור שיף ואייל חמיידס, יחד עם היזם המנוסה מעולם הגיימינג – אקין בבייגית (Akin Babayigit). לאחר ששילשה את הכנסותיה בשנה שעברה, תמשיך החברה להאיץ את צמיחת פורטפוליו המשחקים שלה ולהשקיע במיזוגים ורכישות.

"היעד הוא לבנות חברה של פעם בדור"

"אנו מתרחבים בקצב מואץ", ציין שיף, מנכ"ל טריפלדוט ואחד משלושת מייסדי החברה. "בשנת 2021 גיוונו את פורטפוליו המשחקים והמשכנו להצמיח את המשחקים הפופולריים שלנו. הוספנו למשוך את השחקנים הנכונים ולשמר אותם פעילים מאוד במשחקים שלנו. ההישגים הללו הם הודות לצוות המוכשר שלנו ולתרבות הארגונית של החברה, ואני גאה בהם מאוד".

"היעד הוא לבנות חברה של פעם בדור", הוסיף בבייגית, סמנכ"ל התפעול (COO) ושותף מייסד בחברה. "יש לנו משחקים חזקים מאוד בתהליך פיתוח; השקנו ארבעה משחקים בשנה הזו בלבד, ועוד רבים בדרך. אנו מתכננים גם להיות פעילים בחזית המיזוגים והרכישות. המומחיות שצברנו ברכישת משתמשים, מונטיזציה ובניית מוצרים מבוססי דטה מאפשרת לנו למנף את המשחקים שלנו במהירות וברווחיות גבוהה. אנו מצפים להביא את היכולות הללו לרכישות עתידיות".

חמיידס, שותף מייסד וה-CPO של טריפלדוט, ציין: "אנו שמחים מאוד לזכות בתמיכה של הארי ושל 20VC. הארי עצמו הוא יזם ומשקיע, ואנו נרגשים לצאת למסע הזה איתו. אנו אסירי תודה על הבעת האמון של צוות המשקיעים שלנו – אנחנו מצפים ומתרגשים לקחת את טריפלדוט לשלב הבא".

בתוך שנה: צמחה ושילשה את הכנסותיה

טריפלדוט צמחה במהירות שיא ושילשה את הכנסותיה תוך שנה. החברה מעסיקה היום 200 אנשים בפריסה גלובלית ומגיעה ללמעלה מ-30 מיליון איש מדי שנה. יצרנית משחקי המובייל זכתה במהירות להכרה  כמומחית המובילה ביצירת משחקי קז'ואל פופולאריים, אשר משמרים שחקנים לאורך זמן. לאחרונה דורגה על ידי PWC כחברת הטק הצומחת ביותר בבריטניה – וזו הפעם הראשונה שבה מוענק הפרס לחברת גיימינג.

"קצב הצמיחה והיעילות של טריפלדוט בבניית משחקים מוצלחים שנשארים רלוונטיים לאורך שנים הם ייחודיים וחסרי תחרות", אמר סטבינגס, שותף מנהל בקרן 20VC. "צוות ההנהלה של טריפלדוט הוא יוצא דופן; הם בנו אופרציה שגדלה במהירות, תוך שמירה על מחויבות לאיכות ותרבות ארגונית נהדרת, שיודעת כיצד למשוך ולשמר את הכישרונות הטובים ביותר בגיימינג. אנחנו מצפים להיות חלק מהמסע של טריפלדוט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים