בלעדי

ניר בר לב מונה למנכ"ל סרביס נאו ישראל

בר לב - אשר מחליף בתפקיד המנהל האזורי של ענקית הענן את רון שפרינצק, שפרש מהחברה בנובמבר האחרון - יהיה אחראי על הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה של החברה בארץ

ניר בר לב, מנכ''ל סרביס נאו ישראל.

ניר בר לב מונה למנכ"ל סרביס נאו (ServiceNow) ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים

בתפקידו הקודם היה בר-לב מנהל מכירות בסרביס נאו ישראל. כחלק מתפקידו, יהיה בר לב אחראי על הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה של סרוויס נאו בישראל.

בעברו עבד בכמה תפקידי מפתח במיקרוסופט ישראל, ובהם מנהל המכירות לחברות היי-טק בישראל ומנהל הפיתוח העסקי של הענקית מרדמונד בארץ.

לבר לב, בן 38, יש תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

בר לב מחליף בתפקיד המנהל האזורי של ענקית הענן את רון שפרינצק, שפרש מהחברה בנובמבר האחרון. זאת, לאחר שמונה למנכ"ל סלע קלאוד, לאחר שסלע נרכשה בשנה שעברה על ידי קרן פורטיסימו. שפרינצק שימש כמנהל פעילות סרוויס נאו בישראל במשך כשנתיים.

סרוויס נאו מפתחת ומספקת את פלטפורמת Now, שנועדה לסייע לזרימה אוטומטית ומודרנית של התהליכים הארגוניים, ולהאיץ את תהליכי הדיגיטל. החברה פועלת בשוק הישראלי מאז מאי 2012, ועד כה רכשה ארבעה סטארט-אפים: את ניבולה ב-2014, סקיי-ג'ירף ב-2017, אפ-סי ב-2019, ואת לום סיסטמס בינואר 2020.

הסניף הישראלי הוקם על ידי לימור אפיק, שעמדה בראשו במשך שבע שנים ועברה משם לתפקיד מנהלת אזורית ברד-האט. כיום עובדים בסניף הישראלי כ-150 עובדים, רובם במו"פ, על בסיס הרכישות של ענקית הענן, והשאר – במכירות ותמיכה טכנית.

לא ניתן היה להשיג את תגובת בר לב לידיעה.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Red

    אחד המוצרים הגרועים שיצא לי להתעסק איתם.

אירועים קרובים