תנאי ההיי-טק מת"א מגיעים לעוטף בסניף PayEm שייפתח בשדרות

חברת הפינטק - שפיתחה פלטפורמת SAAS חדשנית המאפשרת ניהול הוצאות ורכש לצוותים פיננסים בארגונים, לצד שליטה, שקיפות ואוטומציה - מבטיחה תנאי העסקה גבוהים במיוחד בסניף החדש ומגייסת עובדים לתפקידי פיתוח

צוות PayEm.

חברת הפינטק PayEm פותחת סניף בשדרות ומגייסת עובדי היי-טק מהדרום לתפקידי פיתוח. החברה, אשר מפתחת פלטפורמת SaaS מתקדמת לניהול הוצאות ורכש בארגונים, ושרשמה זינוק חד בפעילותה ובגיוס העובדים לשורותיה, בחרה לפתוח את הסייט בשדרות במטרה להביא את משרות ההיי-טק והתנאים הנהוגים בתחום במרכז הארץ – לעוטף עזה.

את פעילות הפיתוח של PayEm במרכז העיר שדרות תנהל לירז גולן, ובשלב הראשון מגייסת החברה עובדים בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי פיתוח התוכנה בתפקידי FullStack, Back End, Front  End ו-QA. בהמשך יורחב מנעד התפקידים גם לתחומים כגון Product, DevOps, וכן תפקידי שיווק, מכירות ו-Customer Success. בשלב הראשון נפתחות לגיוס כ-10 משרות, אך המטרה היא להרחיב את הפעילות באתר הדרומי של PayEm תוך זמן קצר.

גל אפלבוים אשר יזם את המהלך, עובד ב-PayEm וגר בשדרות אמר: "אני גר בשדרות כבר שבע שנים ושמח שהחברה בחרה להגיע לעוטף עזה, גם כדי לחזק את העוטף וגם כדי שהעוטף יחזק אותנו. יש פה מגוון רחב של אנשים מוכשרים, ואין שום הצדקה שיעשו נסיעות ארוכות ומפרכות למרכז הארץ, על מנת לעבוד בחוד החנית של ההיי-טק. עם קצב הגדילה המטורף שרשמה PayEm במהלך השנה האחרונה, אני בטוח שהמשרות החדשות שהחברה מביאה עימה כעת לדרום יאוישו על ידי עובדים מעולים ומסורים. זו הזדמנות נהדרת, הן לחברה והן לעובדיה, להמשיך להתפתח ולצמוח בקצב מסחרר. הגיבוי המלא והמיידי שקיבלתי מהנהלת החברה ליוזמה ולחזון הזה היה הפתעה משמחת שלא ציפיתי לה ואפילו לא יכולתי לדמיין שתתממש. אני בטוח שהתרומה ההדדית תהיה לא רק מוצלחת, אלא גם תדחוף לכך שעוד חברות ועוד עובדים יבחרו לבוא ולעשות היי-טק בדרום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים