שורת מינויים חדשים בהנהלת SQLink: שלושה מתוכם – נשים

אלון שושני מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של הקבוצה; בר לוי לסמנכ"לית הגיוס; קרן סולימני, לסמנכ"לית התפעול; ורונה בר-שלום תכהן כסמנכ"לית מכירות ופיתוח עסקי של חברת הבת זיגיט

שניים מהמינויים הטריים בקבוצת SQLink: אלון שושני, סמנכ"ל המכירות ובר לוי, סמנכ"לית הגיוס.

קבוצת SQLink פתחה את 2022 עם ארבעה סמנכ"לים חדשים, כשלושה מהמינויים הם של נשים. אלון שושני מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של הקבוצה; בר לוי תהיה סמנכ"לית הגיוס; קרן סולימני, מונתה לסמנכ"לית התפעול; ורונה בר-שלום תכהן כסמנכ"לית מכירות ופיתוח עסקי של חברת הבת זיגיט, המתמחה בפתרונות דיגיטל ופיתוח אפליקציות.

הקבוצה, אשר החלה את דרכה בשנת 1994 כבית תוכנה, מעסיקה כיום למעלה מ-2,500 מומחים ויועצים בחזית הטכנולוגיה, ומונה שבע חברות בת, המספקות קשת רחבה של שירותים מתקדמים ועדכניים בעולמות של פיתוח תוכנה, אבטחת מידע וסייבר, בדיקות תוכנה ואוטומציה, ניהול פרויקטים, דיגיטל, אנליטיקה, דאטה, BI ועוד. בנוסף, לקבוצה שתי חברות השמה להיי-טק, מהגדולות בישראל, ומכללה למקצועות הטכנולוגיה. צמיחתה של הקבוצה הביאה עמה מינויים חדשים בהנהלה.

שושני, בכיר לשעבר ביבמ (IBM), מונה לסמנכ"ל המכירות של קבוצת SQLink. שושני יוביל את פעילות המכירות של הקבוצה; פרויקטים, מוצרי החברה ומוצרי צד ג', יחד עם אינטגרציה בין חברות הבת, ליצירת פתרונות מקצה לקצה ללקוחותיה. לשושני ניסיון של 25 שנים במתן פתרונות, שירותים ומוצרים טכנולוגיים.

לוי, שעובדת כחמש שנים בחברה, ושימשה בין היתר בשנים האחרונות כראש צוות לקוחות, מונתה לתפקיד סמנכ"לית הגיוס של הקבוצה. לוי תוביל את חטיבת הגיוס של הקבוצה, המונה כיום עשרות רבות של מגייסים ומגייסות טכנולוגיים.

סולימני, שמונתה לסמנכ"לית התפעול של הקבוצה, היא בעלת ותק של כ-18 שנה בניהול ארגונים גדולים ומובילים במשק, ולה ניסיון עשיר בניהול תהליכים, תפעול ארגוני והובלת מבצעים ופרויקטים.

בר-שלום מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי ומכירות בחברת זיגיט מקבוצת SQLink, ותוביל את תהליכי המכירות והפיתוח העסקי של החברה בתחומי הפיתוח והדיגיטל. לבר-שלום ניסיון של מעל 14 שנים בתחום והיא מביאה עימה רקורד עשיר בעבודה מול ארגונים ושותפים עסקיים, מתמחה ביצירת מענה איכותי לצרכי הלקוחות ובניהול שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים מגוונים.

תמיר גורן, מייסד, בעלים ומנכ"ל קבוצת SQLink: "במהלך שנת 2021 הרחבנו את מגוון הפתרונות והשירותים המתקדמים שהחברה מציעה, וכיום הקבוצה מאגדת בתוכה שבע חברות בתחומי הטכנולוגיה השונים. לאחרונה רכשנו את חברת זיגיט, המתמחה בעולמות הדיגיטל והאפליקציות, ואת חברת ג'ניוס, אשר מתמחה בעולמות האנליטיקה, חקר ביצועים וסטטיסטיקה. שילוב מנצח של הבנה טכנולוגית מעמיקה, ראייה עסקית רחבה וניסיון עשיר בעולם המחשוב, מאפשרים למומחי הקבוצה להמשיך ולספק פתרונות ממוקדים ומדויקים עבור לקוחותינו. השנה נמקד מאמצים ומשאבים רבים בתחומי הדיגיטל והדטה, והניסיון העשיר של אלון, קרן, רונה ובר, יחד עם צוות ההנהלה הוותיק אשר מוביל את הקבוצה מזה שנים רבות, יביאו אותנו לשיאים חדשים, חדשנות ושיתופי פעולה, שימשיכו למצב את SQLink כגוף מוביל ומחולל שינוי עבור לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים