BEO מרעננת: הציגה מסך מחשב בקצב רענון חדש של 500 הרץ

המסך, בגודל 27 אינץ', עתיד לרענן את התמונה בקצב מהיר מזה שהיה עד כה - 360 הרץ - ולכן לספק תמונה מעודכנת יותר, המתאימה במיוחד לתגובות שחקנים מהירות בתחום ה-eSports

יסייע לשחקנים בהישיגיהם. מסך לגיימיינג, עם קצב רענון גבוה. אילוסטרציה.

אחד ההיבטים שמוביל שוק ה-eSports הוא שיפור המהירות בה מסכים מודרניים מסוגלים לרענן את התצוגה שלהם. עד לאחרונה השיא היה מסכים שהציעו קצב ריענון של 360 הרץ, אבל התואר הועבר עכשיו ל-BOE, שהציגה מסך מחשב בגודל 27 אינץ' שמציע קצב רענון חדש של 500 הרץ.

ככל שקצב הרענון גבוה יותר, כך המסך יכול לרענן את התמונה יותר פעמים בשנייה אחת, וכך הוא מבטיח שהתמונה תהיה מעודכנת יותר, שהיא מגיבה מהר יותר לפעולות שהשחקן מבצע. בנוסף, קצב רענון טוב יותר מבטיח, בגלל התמודדות טובה יותר עם ריצודים, שהתמונה המוצגת תהיה במידה רבה איכותית ומדויקת יותר במונחים של צבע והתנועה שלה.

המסך מציע בנוסף זמן תגובה יחסית מהיר של 1 אלפיות השנייה, וכן תמיכה בצבעים ברוחב פס של 8 ביט, אך עם זאת מדובר במסך שמציע רזולוציה של 1920×1080 פיקסלים בלבד, שעדיין נחשבת לתקן בתחרויות eSports.

עם זאת בשנה האחרונה יש כבר מספר חברות שמציעות מסכים ברזולוציה גבוהה יותר, של 2K ו-4K במהירות רענון גבוהה יחסית של 240 הרץ, כך שהשחקנים יצטרכו להחליט בין תגובה מהירה יותר לבין איכות תמונה טובה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים