בקרוב: גבר בהריון יוצע כאימוג'י ב-iPhone

האימוג'י המקורי והמסקרן הוא חלק מחבילה חדשה אשר מגיעה ל-iOS 15.4 ומכילה 37 איורים טריים ● עוד בין האימוג'ים שיכנסו לחיינו: חצי סמיילי מצדיע, נשיכת שפתיים, ידיים מייצרות צורת לב, טרול, ויד מושטת ל'כיף'

גבר בהריון? אימוג'י חדש בדרך ל-iPhone.

עדכון התוכנה העתידי של אפל, iOS 15.4, יכניס 37 אימוג'י חדשים לחייהם של בעלי מכשירי ה-iPhone – חלקם כבר מעוררים סקרנות בקרב המשתמשים, וביקורת מחוגים שמרניים.

האימוג'ים המסקרנים במיוחד בחבילה החדשה הזו הם שניים – גבר בהריון וגם דמות נטולת מגדר ברור בהריון. האיורים המסוימים הללו שאפל מכניסה למכשיריה מעלים תהיה האם החברה מנסה להגמיש את נושא המגדר, ואולי גם את תודעת ההמונים הקשורה בתפישתו.

מילון האימוג'י אימוג'יפדיה (Emojipedia) – ששיתף עם הגולשים את האימג'ים הכלולים בחבילה – טוען כי לא בזה העניין, אלא בסך הכל באיור המסמל מצב שבו אדם אכל יותר מדי והבטן שלו התנפחה. זה הכל. למרות זאת, האיורים הללו מעוררים עיסוק ער ברשתות החברתיות.

כאמור, מלבד הגבר ה"הריוני" למראה יש בחבילה החדשה, שכבר נמצאת אצל בוחני הבטא, עוד אימוג'ים מעניינים ביניהם: חצי סמיילי מצדיע, נשיכת שפתיים, ידיים המייצרות צורת לב, טרול, ויד מושטת ל'כיף', פרצוף נמס וסמיילי העשוי מקווים מקווקוים. בנוסף, יש סמל שכנראה יהפוך לשמיש במיוחד, לפחות בישראל, של יד שבה האצבע המורה מצביעה קדימה כמו אומרת – 'את.ה'.

חידוש נוסף הוא לחיצות ידיים של אנשים בעלי צבעי עור שונים, וכאן אין ספק שאפל העבירה מסר ברור של במאבק בגזענות. עם זאת נזכיר כי העיצובים נבחרו במקור בספטמבר 2021 על ידי קונסורציום Unicode, ארגון ללא מטרות רווח המפקח על תקני אימוג'י בין מכשירים.

בנוסף בין 37 האימוג'ים נכללים גם כאלו שאינם זקוקים לפרשנות או מייצרים תהיות – למשל שושנת מים, אלמוג, קן ציפורים עם שלוש ביצים כחולות, כוס נשפכת, בטריה מתרוקנת וכדומה – כולם ממשיכים ומשלימים את רפרטואר הסמלים הצבעוניים שעומד לרשות משתמשי ה-iPhone.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים