אינטל תשקיע 100 מיליארד ד' במתחם לייצור שבבים באוהיו

אינטל הודיעה בסוף השבוע על תוכנית לבנות מתחם של שמונה מפעלי ייצור בהשקעה של 100 מיליארד דולר, זאת כדי לענות על הדרישה העולמית ולהפחית את התלות האמריקנית באסיה  

פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל.

אינטל הודיעה בסוף השבוע על תוכניתה להקים מתחם ענק לייצור שבבים באוהיו, שיכלול שמונה מפעלים ויהיה הגדול במפעלי אינטל בעולם, בהשקעת עתק שעשויה להגיע ל-100 מיליארד דולר.

ענקית הטכנולוגיה הודיעה על השקעה ראשונית של 20 מיליארד דולר, הגדולה ביותר בהיסטוריה של אוהיו, בבניית שני מפעלים חדשניים, זאת במטרה להאיץ את כושר הייצור כדי לענות על הדרישה העולמית הגוברת למוליכים למחצה ולהפחית את התלות האמריקנית באסיה. המפעלים שיוקמו ייצרו 3,000 משרות באינטל ועוד אלפי משרות תומכות, ותכנון הקמתם יתחיל מיד, כשהבנייה צפויה להתחיל ב-2022, והיצור צפוי להתחיל בשנת 2025.

"ההודעה שלנו מסמנת עוד צעד חשוב שאינטל עושה כדי לשקם את הובלת ארצות הברית בייצור מוליכים למחצה", אמר פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל. "הפעולות של אינטל יסייעו לבנות שרשרת אספקה יציבה ולהבטיח גישה אמינה למוליכים למחצה מתקדמים לקרת השנים הבאות". עוד הדגיש גלסינגר את החשיבות של החזרת יכולות ייצור מתקדמות לארצות הברית, כדי לחזק את התעשייה העולמית. "המפעלים האלה", ציין גלסינגר, "ייצרו מרכז חדש לייצור שבבים מתקדם בארצות הברית, שיתמוך בערוצי הייצור הישירים הביתיים ויחזק את ההובלה של אוהיו במחקר ובטכנולוגיה מתקדמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים