גרוב ונצ'רס גייסה 185 מיליון דולר להקמת קרן שלישית

תזת ההשקעות של הקרן מתמקדת ב-Deep Future, וקרן ההון סיכון החדשה שתוקם - כמו שתי הקרנות שקדמו לה - תתמחה בהשקעה בחברות ישראליות בשלבים מוקדמים וביזמים ישראלים יוצאי דופן

דב מורן (עומד במרכז) וצוות גרוב ונצ'רס.

קרן ההון סיכון גרוב ונצ'רס (Grove Ventures) הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 185 מיליון דולר להקמת קרן 3, Grove Ventures III. קרן זו תמשיך את הכיוון של שתי הקרנות הראשונות ותשקיע בסטארט-אפים ישראליים בשלבים מוקדמים וביזמים ישראלים יוצאי דופן.

תזת ההשקעות של הקרן המתמקדת ב-Deep Future, מבוססת על בניית התשתית שתאפשר את קפיצות הדרך הטכנולוגיות הבאות ובקידום תהליכי הדיגיטליזציה שיעצבו את עתיד האנושות. בהתאם לכך תתמקד הקרן בסטארט-אפים המפתחים תוכנה וחומרה בתחומים כגון מחשוב קצה (Edge), תשתיות ענן, כלי פיתוח וניהול מידע, DevOps, רפואה דיגיטלית ובינה מלאכותית (AI).

לגרוב ונצ'רס, שבין מוביליה שותפים עם ניסיון בבניית חברות ענק כסולאראדג' ואם-סיסטמס, צוות גדול המתמקד בהענקת ערך מירבי ומקיף לסטארט-אפים אליהם היא חוברת, ובכלל זה סיוע בגיוסי כח אדם ומנהלים, בגיוסי הון מתקדמים בהמשך הדרך, בחיבורים לתאגידי ענק בינלאומיים, בשיווק, מכירות ועוד.

עם ההכרזה על הקרן השלישית, תנהל הקרן קרוב לחצי מיליארד דולר.

לוטן לבקוביץ', ממייסדי הקרן, שהוביל בה השקעות בשורת תחומים חדשניים ומגיע מרקע עשיר של ייעוץ והשקעות; וליאור הנדלסמן, שהצטרף ל-גרוב ונצ'רס לאחר שירות משמעותי ביחידת המודיעין 81 והיה ממייסדי סולאראדג' – החברה הישראלית היחידה שנכנסה אי פעם למדד S&P 500 ונסחרת לצד החברות בעלות השווי הגדול ביותר בבורסה האמריקנית.

השותפים הכלליים בקרן – רננה אשכנזי, דב מורן, לוטן וליאור מסרו בהודעה משותפת: "אנו נרגשים להודיע על קרן 'גרוב III' ומודים למשקיעינו על האמון שניתן לנו וההזדמנות לתמוך בדור הבא של החברות, שיאפשרו את קפיצות הדרך הטכנולוגיות הבאות ואת תהליכי הדיגיטציה שהם עתיד האנושות. אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ומרתקת, שבה העולם הולך ונהיה דיגיטלי מאי פעם, ואנחנו רוצים להיות בית ליזמים ישראלים המעוניינים ליצור תשתיות ופיתוחים טכנולוגיים משמעותיים ולבנות חברות ענק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים