"צמצום הפערים בחברה הישראלית צריך להתחיל בחינוך"

"מטרת הטכנולוגיה היא להכין את התלמידים לשוק העבודה העתידי", כך אמרה רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, במפגש עם אנשי מגזר החינוך ● ערן גופר, מנהל מגזר חינוך: "שילוב הטכנולוגיה עם הפדגוגיה הוא הדרך"

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל

"צמצום הפערים בחברה הישראלית צריך להתחיל בחינוך, בעזרת האנשים והטכנולוגיות", כך אמרה רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, באירוע למגזר החינוך שערכה החברה במשרדיה בהרצליה. "המטרה של הטכנולוגיות היא בין היתר להכין את הדור הבא לשוק העבודה העתידי, ולא משנה באיזה סקטור", אמרה אטד שהבהירה: "אנו יודעים כבר היום שיש תפקידים שישתנו, הן בתעשיה והן בשירותים".

פתרונות חדשים המבוססים על סביבת הענן של מיקרוסופט

בכנס השיקה מיקרוסופט את כלי התקדמות הקריאה החדש ומבוסס ה-AI שלה – Reading Progress שמו – המסייע לתלמידים.ות בתרגול קריאה עצמאי ושיפור שטף הקריאה. הכלי מאפשר למורה לקבל תמונת מצב מיידית על התקדמות כל הכיתה, והוא משולב בכיתה הדיגיטלית במיקרוסופט Teams. הכלי להתקדמות הקריאה זמין ב-37 שפות, כולל עברית, אנגלית וערבית.

כמו כן הוצגו למורים פתרונות נוספים של מיקרוסופט בתחום החינוך, כגון גרסת החינוך לתוכנה הפופולרית מיינקראפט; מערכת ריפלקט, המספקת פתרונות למידה רגשיים (SEL – ר"ת Social Emotional Learning) ועוד.

לצד הכנס נערכה תצוגה אינטראקטיבית, שבה התנסו המורים בפתרונות החדשים, המבוססים על סביבת הענן של מיקרוסופט.

ערן גופר, מנהל מגזר חינוך במיקרוסופט.

ערן גופר, מנהל מגזר חינוך במיקרוסופט. צילום: ניב קנטור

ערן גופר, מנהל מגזר חינוך במיקרוסופט, אמר בכנס, כי "סביבת הלימודים של מיקרוסופט מאפשרת את הדבר הנכון לעשות בחינוך: שילוב של הסביבה המודרנית עם הפדגוגיה, והיא מייצרת את אותה למידה משמעותית עליה מדברים כיום".

לדבריו, התפישה הזו נכונה היום יותר מתמיד, כאשר מדברים על למידה היברידית. עוד אמר גופר כי התפישה של מיקרוסופט היא שאיפה לעידוד המעורבות של המורים והתלמידים, והיא באה לידי ביטוי בפלטפורמה 365, הנגישה לכל המורים והתלמידים, דרכה ניתן לממש את תפישת הפדגוגיה המותאמת אישית, שבין היתר כוללת את הכלי לקידום כישורי הקריאה, שהוצג כאמור בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים