פרסום ראשון

נתי נחמיאס מונה למנכ"ל XacTech מקבוצת וואן

נחמיאס מחליף את שני אנקוריון, לאחר חמש שנים שבהן שימש סמנכ"ל טכנולוגיות ומשנה למנכ"לית

נתי נחמיאס, מנכ"ל XacTech מקבוצת וואן טכנולוגיות.

נתי נחמיאס מונה למנכ"ל XacTech מקבוצת וואן טכנולוגיות. הוא מחליף בתפקיד את שני אנקוריון, לאחר ששימש במשך חמש שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות ומשנה למנכ"לית.

נחמיאס, בן 37, מונה גם כחבר הנהלה בקבוצה. אנקוריון עוזבת את החברה לאחר 12 שנים. נחמיאס ינהל את הפעילות העסקית והטכנולוגית בשלוש חטיבות בקבוצה, המונות יחד כ-400 עובדים: XacTech  – חטיבת הסאפ (SAP), ONE Security – חטיבת אבטחת המידע והסייבר, ו-CloudBuzz – חטיבת ה-AWS.

בעבר שימש נחמיאס כמנהל קבוצת תשתיות סאפ, כמו גם ראש צוות ואיש תשתיות סאפ בקבוצה. הוא שירת בצה"ל ביחידת ממר"ם, שם למד תכנות וניהול תשתיות מחשוב, והוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים.

"האתגרים הטכנולוגיים והמקצועיים של ארגונים כיום הולכים ומתגברים כתוצאה מהאצת המעבר לענן, הטרנספורמציה הדיגיטלית ואיומי הסייבר, שהופכים מסוכנים וחמורים מיום ליום", אמר נחמיאס, "נביא לפריצה למגזרי שוק חדשים ולהרחבת המוצרים והשירותים שאנו מציעים ללקוחות".

אנקוריון, בת 46, למדה לתואר ראשון בתעשייה וניהול ותואר שני במינהל עסקים, והיא מלווה את הלקוחות הגדולים בשוק הישראלי יותר מ־20 שנה במגוון תפקידי ניהול – תמיכת לקוחות, הקמת מערך שותפים, פיתוח עסקי וגיור ופיתוח תוכנה, בהתאמה לחוקי המדינה. ב-2012, החברה שבראשה עמדה, אקזאקט סופט (Xact Soft), נמכרה ל-וואן תמורת מיליוני שקלים. אקזאקט העסיקה עשרות עובדים מומחים בתחומי סאפ ו-BI. לאחר מכן אנקוריון הייתה אחראית על חטיבת אבטחת המידע והסייבר בוואן, ניהלה את הפעילות של אדוונטק ואת מיזוגה לתוך קבוצת וואן, ואף הקימה את חטיבת CloudBuzz הפועלת בעולם ה־AWS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים