אחרי הבחירות: שלושה חברי ועד חדשים באיגוד האינטרנט הישראלי

ד"ר שרון בר-זיו, עו"ד ורד זליכה וד"ר תומר סיימון הם הנבחרים, המביאים איתם ידע וניסיון מקצועי רחבים ● השלושה חולקים תחומי התמחות מגוונים של טכנולוגיה, משפט וסייבר, וייקחו חלק פעיל בקידום פעולות האיגוד

חברי הועד המנהל החדש של איגוד האינטרנט. מימין: ד"ר שרון בר-זיו, ד"ר תומר סיימון ועו"ד ורד זליכה.

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2021 הסתיים בבחירתם של שלושה חברים חדשים לוועד המנהל: ד"ר שרון בר-זיו, מרצה וחוקרת בתחומי הממשק שבין משפט וטכנולוגיה; עו"ד ורד זליכה, שותפה וראשת תחום סייבר ובינה מלאכותית במשרד עורכי הדין ליפא מאיר ושות' ועמיתת מחקר במרכז פדרמן לחקר הסייבר בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית; וד"ר תומר סיימון – המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד. הוועד מונה שבעה חברים ותקופת הכהונה של כל חבר ועד נמשכת שלוש שנים. כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

ד"ר בר-זיו, מרצה בבית הספר למשפטים, המכללה האקדמית ספיר. היא מתמחה בממשק שבין משפט וטכנולוגיה, ועוסקת במחקר והוראה בתחום דיני המידע, דיני קניין רוחני, חדשנות ויזמות. מאמריה של ד"ר בר-זיו מתפרסמים בכתבי עת מובילים והיא מוזמנת להשתתף בכנסים בתחומי מומחיותה בישראל ובחו"ל.

עו"ד זליכה היא מומחית במשפט ובמדיניות סייבר, ובעלת ניסיון רב בעיסוק במשפט, סייבר וטכנולוגיה, בזירה הבינלאומית, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי. בתפקידה כיום היא מובילה את פרקטיקת הסייבר והבינה המלאכותית במשרד ליפא מאיר, ואמונה על ייעוץ משפטי למגוון ארגונים וחברות במשק. כיהנה בעבר כראשת תחום מדיניות בינלאומית במערך הסייבר הלאומי, וייצגה את ישראל בקבוצות עבודה לסייבר באו"ם וב-OECD. כן היתה יועצת משפטית לענייני טכנולוגיה וסייבר בצה"ל. בנוסף, כיהנה בעבר כחברת וועדת ההיגוי של המרכז לחקר הסייבר – משפט ומדיניות, באוניברסיטת חיפה.

ד"ר סיימון, שמונה לתפקיד המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח השנה, כיהן בתפקידו הקודם כסמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות במיקרוסופט ישראל. ד"ר סיימון הינו מומחה בתכנון והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ובטכנולוגיות ענן ציבורי, בינה מלאכותית ומחשוב קוונטי, וחוקר שנים את תחומי האוטומציה ועתיד שוק העבודה. ד"ר סיימון מלווה כיום בכירים רבים במערכת הלאומית הישראלית והבינלאומית בבניית אסטרטגיות ארגוניות ולאומיות. ד"ר סיימון משמש מזה שנתיים כנציג ציבור בוועדת ההיגוי לשירותי התשתית של האיגוד.

פרופ' קרין נהון, נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי.

פרופ' קרין נהון, נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי. צילום: ויקיפדיה

בסיומה של 2021, תסיים פרופ' קרין נהון את תפקידה כנשיאת האיגוד בתום חמש שנות כהונה. הוועד המנהל החדש ייתכנס בחודש ינואר ויבחר בנשיא, או נשיאה, חדשים.

פרופ' נהון בירכה את חברי הוועד הנכנסים: "אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה. האיגוד היום הוא גוף משפיע, עצמאי, בלתי תלוי ומקצועי. אני מברכת את שלושת חברי הוועד שנבחרו, מדובר באנשים איכותיים ומקצועיים, ואני יודעת שהאיגוד בידיים טובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים