טוויטר מוסיפה כתוביות לסרטונים שהמשתמשים מעלים

הסרטונים בפיד יהיו מושתקים - אבל עם הכתוביות, ואלה ייעלמו כשתגדילו אותם למסך מלא ● אם תגלשו בטוויטר במסך מלא ובמחשב, תוכלו להחזיר אותן ● נראה שחלק מכם ייראו את הכתוביות רק בעוד כמה ימים

תאפשר תשלום פר-מאמר חדשות. טוויטר.

טוויטר הכריזה אתמול (ג') על תכונה חדשה שהיא מוסיפה לסרטונים שהמשתמשים משבצים בציוצים שלהם: כתוביות אוטומטיות שנוצרות תוך כדי תנועה, בזמן אמת.

הכתוביות האוטומטיות יופיעו בסרטונים שמשובצים בפיד של המשתמש, כשהם יוצגו במצב שבו הם מושתקים, כלומר – ללא אודיו. אם המשתמשים יבחרו להציג את הסרטונים בגודל מלא, האודיו שלהם יופעל והכתוביות ייעלמו שוב באופן אוטומטי, אבל הם יוכלו להחזיר אותן אם הם גולשים בטוויטר באמצעות דפדפן ממוחשב. במקרה של שימוש במוצר המבוסס על אנדרואיד או iOS, הכתוביות בתצוגה מלאה קשורות להגדרת הנגישות של מערכת ההפעלה, ולא בטוויטר עצמה.

ברשת המצייצת מיהרו לציין שמדובר בכתוביות בלבד ולא בתרגום סימולטני, כך שהן יוצגו בשפה של הסרטון. האפשרות לתרגם סרטונים, לפי טוויטר, "לא זמינה עדיין", וכך גם האפשרות לקבוע את הכתוביות מראש באופן ידני.

התכונה החדשה זמינה כבר מאתמול עבור חלק מהמשתמשים, וכמו הרבה השקות אחרות של הרבה יצרניות תוכנה אחרות, היא מבוצעת באופן מתגלגל, כך שייתכן שיחלפו עוד כמה ימים עד שהיא תהיה זמינה לכולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים