מערכת לפיתוח מוגן של ענן: דאזז גייסה 60 מיליון דולר

החברה שבין מייסדיה מרב להט, לשעבר סמנכ"לית המו"פ של מיקרוסופט בישראל, גייסה סכום נכבד לסבב סיד ● בין המשקיעים: גילי רענן מסייברסטארטס וסטיב וורד מאינסייט פרטנרס

מרב בהט, מנכ"לית וממייסדי דאזז.

הסטארט-אפ דאזז (Dazz), שפיתח מערכת להגנה על סביבות פיתוח בענן, הודיע היום (ג') כי גייס 60 מיליון דולר משורה של משקיעי סייבר בולטים, בהם גילי רענן מסייברסטארטס. מדובר בסכום גדול לא רק בפני עצמו, אלא משום שהוא הושג בשלב הסיד, שבו בדרך כלל הגיוסים נעים בין מאות אלפי דולרים למעט עשרות מיליונים.

יחד עם רענן השתתפו בסבב סטיב וורד מאינסייט פרטנרס, אשים צ'נדנה מגריילוק ושרדול שאה מאינדקס ונצ'רס. דאזז מתכננת לנצל את הכסף שגייסה כדי להרחיב את צוותי הפיתוח והמוצר שלה בארץ ולבנות את פעילותה בארצות הברית.

חברה שמתמקדת בתהליך התיקון

המעבר הגלובלי לענן מביא אתו את הצורך להגן על סביבות המחשוב הללו, ולמנוע מתקפות וניצול חולשות בסביבות פיתוח ענניות. לפי גרטנר, עד 2025, גורמי השורש של יותר מ-99% מהפרצות בענן יהיו קונפיגורציות שגויות או טעויות שמשתמשי הקצה יכולים היו למנוע.

מייסדי דאזז. מימין: תומר שוורץ, מרב בהט ויובל אופיר.

מייסדי דאזז. מימין: תומר שוורץ, מרב בהט ויובל אופיר. צילום: נתנאל טוביאס

דאזז מתמקדת בתהליך התיקון (Remediation). בעוד שחברות אבטחת ענן מתריעות על ליקויי אבטחה, היא מטפלת בחוסר יעילות ובסיכונים שנגרמים משפע ההתרעות, נוקטת בעמדה פרו-אקטיבית לאבטחת פיתוח בענן כדי להקדים את המתקפות, ועושה זאת בצורה שלדבריה מפחיתה משמעותית את המתח הקיים בין צוותי האבטחה לצוותי הפיתוח. מוצרי החברה נמצאים כבר בשימוש בחברות פורצ'ן 500 ובחברות טק.

חברה שנוסדה על ידי מומחי סייבר וענן

דאזז הוקמה על ידי יזמים עם עשרות שנות ניסיון מצטבר ומגוון באבטחת סייבר ובהגנה על מעבר לענן בארגונים גלובליים. מנכ"לית החברה היא מרב בהט, לשעבר משנה למנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל. היא פרשה ממיקרוסופט בסוף 2020 אחרי שכיהנה כמנהלת כללית (General Manager) בחטיבת אבטחת הענן שלה. אחד משותפיה לייסוד דאזז הוא תומר שוורץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, שייסד גם את מרכז התגובה לאיומי אבטחה של מיקרוסופט בארץ. שוורץ היה מהמייסדים של ארמיס, שנרכשה בתחילת השנה שעברה על ידי קרן אינסייט פרטנרס תמורת 1.1 מיליארד דולר, ובעבר ניהל את תחום המחקר באדאלום, שנמכרה למיקרוסופט. שניהם חברו לצורך ייסוד דאזז ליובל אופיר, כיום סמנכ"ל הפיתוח של החברה ובעבר סמנכ"ל המו"פ בחברת אבטחת הסייבר בתעשייה קלארוטי. אופיר שימש גם כמפקד ב-8200, שם הוא שירת יחד עם שוורץ. דאזז מעסיקה כיום כ-30 עובדים, ומתכננת לגייס עוד 70 עובדים בשנה הקרובה.

לדברי בהט, "התחלנו את המסע שלנו אחרי שנים של פיתוח מוצרי אבטחת סייבר ובחרנו לגשת אחרת להגנת סביבות פיתוח בענן. היה לנו חשוב לייצר ערך עסקי ברור, מעבר לערך טכנולוגי, לקבוצות האבטחה והמוצר בארגונים. לפני שכתבנו שורת קוד אחת השקענו חודשים בהקשבה לעשרות לקוחות ולהבנת האתגרים שלהם. יש בפנינו הזדמנות גדולה ואתגר עצום".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן

    אשמח לדעת איך חברה של 30 עובדים יקרים מתקיימת עוד לפני שהגיעה לסיד.

אירועים קרובים