קרן חדשה מציעה מעל 100 מיליון שקלים לסטארט-אפים בתחום האופנה

הקרן מוקמת על ידי קבוצת אירני – הנציגה בישראל של מותגי אופנה כגון ארמני, דיזל וטומי הילפיגר ● היא מציעה לחברות הנבחרות - בעולם האופנה ובתחום הריטייל בכלל - לחבר אותן עם מותגים אלה

מימין: מיכל קליש, אמיר רוזן, ורוני ויפעת אירני, קבוצת אירני. צילום: נועם ריאקי

קרן השקעות חדשה לסטארט-אפים בתחום הריטייל, עם דגש על אופנה, הוקמה על ידי קבוצת אירני, עם סכום של מעל 100 מיליון שקלים – כך הודיעה החברה היום. הקרן תתמקד בתחומים אלה, כמו גם בעולמות החדשנות ובתחומי קיימות נוספים. בנוסף, יועמדו לרשות הסטארט-אפים סביבות מעבדה רלוונטיות, חנויות ומחסנים, ואפשרות שימוש בדטה.

מהחברה נמסר כי היא תיטול חלק בפיתוח הרעיון ולאחר מכן המוצר, יחד עם היזמים ובשותפות עם מותגים, בהם רשת החנויות פקטורי 54, וכן תאפשר "ארגז חול" של תשתיות הרשת, שרשרת אספקה, מערכות טכנולוגיות, דטה ועוד לניסוי המוצר "על רטוב", התאמתו לצרכי השוק ובדיקת היתכנות מקומית, לטובת המותגים. את הסטארט-אפים ילוו מנטורים בכירים מטעם הארגון, והם יקבלו גישה ישירה למעל 120 מותגים בעולם האופנה.

אמיר רוזן, שכיהן ב-3.5 השנים האחרונות כסמנכ״ל טכנולוגיות ומערכות המידע של קבוצת אירני, ישמש כמנכ״ל קרן ההשקעות. מיכל קליש, שניהלה את הפיתוח העסקי והאסטרטגיה של הקבוצה, תמונה לסמנכ״לית בכירה להשקעות ואסטרטגיה. בימים אלה החלו בקבוצת אירני באיתור מחליף לרוזן כמנמ"ר.

קבוצת אירני צפויה להוציא בחודש הבא משלחת לכנס ה-NRF בתחום, שיתקיים בניו-יורק. חבריה ייפגשו במסגרת האירוע עם נציגי סטארט-אפים בתחום, על מנת לקדם השקעות.

אירני היא קבוצה שפועלת בתחומי הריטייל בכלל והאופנה בפרט, ויש לה 140 חנויות ו-1,800 עובדים במקומות שונים בעולם. היא נציגה בלעדית בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים, בהם ארמני, דיזל, בוס, טומי הילפיגר, מייקל קורס, פנדי, איב סן לורן, מונקלר ובלאנסיאגה.

"עולם הריטייל עומד בפני מהפכה"

רוני אירני, המייסד והבעלים של קבוצת אירני, אמר כי "ב 150 השנים האחרונות הריטייל כמעט שלא השתנה. כעת אנחנו עומדים בפני מהפכה, ועולם הריטייל כפי שאנחנו מכירים אותו יעבור שינוי דרמטי".

לדבריו, "היכולת לקבל מוצר בתוך שעתיים והתחרות הגדולה בעולם הוסיפו לחץ משמעותי על הריטייל המסורתי וכן על עולמות האי-קומרס, והחברות שישרדו יהיו אלה שיידעו לאמץ ולפתח חדשנות משמעותית. נדרשת קומבינציה של מגוון חידושים טכנולוגיים משמעותיים, שיאפשרו את המהפכה בריטייל. ישראל היא מרכז עולמי לחדשנות ונמצאת בחוד החנית הטכנולוגית. אנחנו רואים בחיבור בין סטארט-אפים למותגים הבינלאומיים הזדמנות ליצור אקו-סיסטם משמעותי״.

רוזן ציין כי "הידע שקבוצת אירני צברה לאורך השנים בעולמות הריטייל והאופנה מאפשר לנו לכוון את הסטארט-אפים, ומהווה בסיס להצלחה משותפת. אנחנו מציעים קרן השקעות לצד ליווי עסקי וטכנולוגי, כולל אפשרות לבדיקות תוכנה וחומרה בסביבות ריטייל אמיתיות וחדשניות".

מחר תקיים קבוצת אנשים ומחשבים כנס שיעסוק בעולם הריטייל, בהשתתפות מומחים מובילים בתחום. במסגרת הכנס יציגו 10 סטארט-אפים בולטים בעולם זה. להרשמה לכנס אתם מוזמנים להיכנס לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים