שלל תקלות במכשירים המתקפלים של סמסונג בעקבות עדכון ל-Android 12

ימים ספורים לאחר שסמסונג שחררה בקוריאה עדכון ל- ל-Android 12 למכשירי ה-Galaxy Z Flip 3 וה-Galaxy Z Fold 3, דיווחו משתמשים על שלל תקלות שונות ומשונות בתפקוד המכשירים - שגרמו לחברה לעצור את הפצת העדכון

צרות עם Android 12. ה-Z Flip3.

כמה ימים לאחר שסמסונג החלה להפיץ בקוריאה עדכון לגירסת Android 12 יציבה עבור הדגמים המתקפלים האחרונים שלה, מסתבר לפי דיווחים שונים, כי הגירסה לא ממש יציבה, ורבים ממשתמשיהם במדינה חווים תקלות שונות ומשונות מרגע שהתקינו את העדכון האחרון.

בפורומים הרשמיים של הענקית הדרום קוריאנית דיווחו משתמשי ה-Galaxy Z Flip 3 וה-Galaxy Z Fold 3, כי המכשיר  נתקע לאחר העדכון, ואחרים דיווחו כי הוא נכנס למצב של שחזור לאחר ההתקנה. עוד דווח על הבהוב של המסך, על ביצועים איטיים ועל כמה תכונות שאינן מתפקדות. משתמשי המכשירים המתקפלים גם לא הצליחו לבצע צילום מסך או להשתמש באפליקציות של הזרמת וידיאו, כמו נטפליקס ויו-טיוב, ואחרים דיווחו על בעיות הקשורות במצלמה, כמו מחיקה אוטומטית מגלריית התמונות. עוד דווח על כך, שהמכשירים נתקעים עם קצב רענון מסך של 60 הרץ, ועל איכות קול משובשת. אחד המשתמשים אף דיווח כי אפליקציית המצלמה אינה פועלת בכלל.

בעקבות התקלות הללו, סמסונג החליטה לעצור זמנית את ההפצה של העדכון ל-Android 12 בקוריאה למכשירים המתקפלים עד שיתוקנו הבאגים שהתגלו, לפני שהעדכון יופץ לאזורים נוספים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים