על ברודקום כמעצמת תוכנה ונוכחותה בישראל – בפורום C3 בליסבון

אילן נקש, מנהל מכירות למגזר הפיננסי בחטיבת ברודקום תוכנה בנס-פרו, הרחיב בהרצאתו על עסקי התוכנה של ברודקום, שהניבו לה בשנת 2020 יותר מרבע מהכנסותיה

07/12/2021 16:06
אילן נקש, מנהל מכירות למגזר הפיננסי בחטיבת ברודקום תוכנה בנס-פרו - קבוצת מוצרי התוכנה של נס

עוצמתה של ברודקום (Broadcom) בתחום התוכנה עמדה במרכז הרצאתו של אילן נקש, מנהל מכירות למגזר הפיננסי בחטיבת ברודקום תוכנה בנס-פרו – קבוצת מוצרי התוכנה של נס, בכנס פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3  מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים בשבוע שעבר בליסבון, בירת פורטוגל.

עד 2018 הייתה ברודקום ידועה כאחת החברות המובילות בעולם בתחום המוליכים למחצה, שמוצריה נמצאים בציוד של ענקיות אלקטרוניקה כגון אפל וסמסונג. בשנת 2018 הוסיפה ברודקום מימד חשוב לפעילותה ורכשה את ענקית התוכנה CA תמורת 18.9 מיליארד דולר. ב-2019 רכשה ברודקום את עסקי אבטחת המידע הארגונית של סימנטק תמורת 10.7 מיליארד דולר. שתי רכישות אלו הביאו את ברודקום למעמד של אחת מחברות התוכנה המובילות בעולם. ב-2020 הסתכמו מכירותיה של ברודקום ב-23.88 מיליארד דולר, כאשר 6.62 מיליארד דולר מסכום זה היו ממכירות תוכנה. בכנס משקיעים שנערך ב-9 בנובמבר בסן חוזה שבקליפורניה, אמר טום קראוזה, נשיא קבוצת התוכנה של ברודקום, כי "ברודקום ממשיכה לבנות את אחד מעסקי התוכנה הארגונית המובילים בעולם ומחויבת להצלחת לקוחות".

חטיבת ברודקום-תוכנה, בניהולו של זוהר פרל, משווקת בישראל באופן בלעדי את מוצרי קבוצת התוכנה של ברודקום, הכוללים את פתרונות הניהול הארגוניים של CA ופתרונות אבטחת המידע הארגוניים של סימנטק. החטיבה משווקת פתרונות תוכנה לסביבת המיינפריים,  פתרונות לניהול חוות שרתים, פתרונות לתקשורת, לתחנות קצה ולמרכזי תמיכה ושירות וכן פתרונות לאוטומציית תהליכים. כמו כן, החטיבה משווקת מוצרים מתקדמים לאבטחת סייבר באמצעות שלל פתרונות סימנטק, כולל פתרונות לאבטחת תשלומים, שנמצאים בשימוש בארץ על ידי גופים פיננסיים גדולים.

חטיבת ברודקום תוכנה מונה 55 איש. החטיבה משתפת פעולה עם שותפים עסקיים מובילים, כדוגמת בינת, סלקום, מלם, טרסטנט ואחרים.

לדברי נקש, "הקשר של ברודקום לישראל אינו רק באספקת המוצרים. במשך השנים רכשה ברודקום 13 חברות ישראליו,  ובהן SC Square, ברודלייט, מגנקום, סייטיק ויסטה ועוד. כיום מתנוסס השם של ברודקום על כמה בנייני היי-טק ברחבי ישראל, כגון אירפורט סיטי, יקום והרצליה".

מרכז הפיתוח של סימנטק בישראל מורכב מחברות שנרכשו בארץ בשנים האחרונות. המרכז ממשיך להוות מרכז חדשנות של סימנטק תחת ברודקום בעולם ומוביל פיתוח של טכנולוגיות פורצות דרך. השנה נחנך גם בניין ברודקום בקמפוס אוניברסיטת תל אביב. הבניין משמש כמרכז מחקר ופיתוח של ברודקום העולמית, וחלק ממנו כמעבדות מחקר של הפקולטה להנדסה באוניברסיטת תל אביב.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    רק חבל ומוזר שאין ליצרן שום נציגות אמיתית בישראל כפי שהיה בעבר הלא רחוק… משפיע עליי קשות בהתנהלות כלקוח ותיק

  2. אביבי. נ

    אין ספק ששווה להאזין ולהבין מהמקצוענים

אירועים קרובים