בלעדי

צור אבנית, חבר הנהלת וואן, הודיע על פרישתו מהחברה

אבנית היה מנכ"ל כלנית מערכות, והצטרף לחברה ב-2010, לאחר שנרכשה על ידי וואן ● מחליפו של אבנית יהיה אבי מוסרי

צור אבנית, חבר הנהלה ומנכ"ל חטיבות יועצים, בדיקות ומרכזי תמיכה ב-וואן.

 צור אבנית, חבר הנהל וואן ומנכ"ל חטיבת יועצים, בדיקות ומרכזי תמיכה בחברת וואן, הודיע על סיום תפקידו בחברה ויפרוש בקרוב – כך נודע לאנשים ומחשבים. אבנית אישר את הידיעה. הוא נימק את החלטתו כתחושת מיצוי וסיפוק מ-23 שנות עשייה ופעילות, והבנה שיש לחפש כיוונים אחרים שיוכל לתרום בהם. את אבנית יחליף בוואן אבי מוסרי, לשעבר סמנכ"ל הכספים בכלנית כרמון.

אבנית הצטרף לוואן בשנת 2010 לאחר שזו רכשה את חברת כלנית מערכות, שאבנית היה מוותיקי העובדים בה וניהל אותה משנת 2009.

"אני מסיים בתחושת סיפוק גדולה ובגאווה על הפעילות שלנו. כחבר הנהלה הוטלה עלי אחריות על פעילות משמעותית בחברה שצומחת במהירות. במיוחד אני שמח על שביעות רצון העובדים והלקוחות, וכן מהגיבוי של המנכ"ל, עדי איל", אמר אבנית.

וואן סיימה את הרבעון האחרון עם הכנסות של 624.4 מיליון שקלים, גידול של 36.1% לעומת הרבעון המקביל, והרווח הנקי עמד על 32.8 מיליון שקלים, גידול של 27.7%.

אבנית פעיל מאוד בתחום החברתי והספורט. הוא השתתף בשנה שעברה בקבוצת הטאף מאדר, קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בעולם הטכנולוגי שמתחרה בכל שנה בתחרויות ספורט אתגרי ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים, המסייעת לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. בראיון לאנשים ומחשבים אמר אבנית: "אני משתדל בכל יום לעשות משהו בשביל מישהו תוך שמירה על תמהיל נכון יחד עם עבודה וחיים אישיים".

בתשובה לשאלה אמר, כי בינתיים הוא לוקח פסק זמן כדי לבחון אפשרויות נוספות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דנה

    צור… מנהל נדיר, אדם יוצא דופן, המנטור שלי, חבר לחיים, אנחנו אמנם לא נפרדים אבל עצוב לי על כל אותם אלה שנפרדים ממך. לצד זה מאושרת עבורך על ששוב אתה עוקב אחר משאלות ליבך, בדרך המיוחדת רק לך. הצלחה ממש מיותר לאחל, רק שהדרך הזו תעטוף אותך בים של התרגשות, תחושת סיפוק ואהבה. אין מילים לתאר את הדחיפה הענקית, המנטורינג והרוח הגבית שהענקת לי כמנהל. אין לא יהיו כמוך ❤️

אירועים קרובים