חמישה מנהלים בהיי-טק: זה נס החנוכה שלנו

שתי לידות, ארנבת שניצלה פעמיים ממוות ושנה מוצלחת בעבודה - מנהלים בענף מספרים לאנשים ומחשבים על הניסים שקרו להם

למכבים היה נס פך השמן, למנהלים שמשתתפים בכתבה היו ניסים אחרים.

אושרית קרן, דירקטורית גיוס טכנולוגי בטונקין ישראל

"הנס האישי שלי הוא ארנבת קטנה ושמה נס. ההורים של נס גדלו אצלנו בדירה, וזו הייתה להם ההמלטה הראשונה. נס נולדה יחד עם שבעה גורים נוספים, שלא שרדו את היממה הראשונה, כי האמא שלהם לא ידעה לטפל בהם. היא לא היניקה אותם ולא דאגה לחמם אותם. נס התגלתה במקרה כשפינינו את יתר הגורים, שלא שרדו.

נס שהיא חיה. הארנבת נס.

נס שהיא חיה. הארנבת נס. צילום: פרטי

בתהליך גידול גורי ארנבים אסור לבני אדם להתקרב אליהם, כדי לשמור על הקשר עם האם, אבל כשנס הייתה בת שבועיים היא הסתבכה במצע שעליו היא גדלה ונכרך לה חוט מסביב לצוואר. היא השמיעה קולות מצוקה וכך גילינו שהיא בסכנה. הבת שלי ואני הצלחנו, במבצע מורכב, לגזור את החוט מבלי לפגוע בה. אחרי שהיא ניצלה פעמיים ממוות החלטנו לקרוא לה נס. ממש בקרוב היא חוגגת שנה".

אושרית קרן, דירקטורית גיוס טכנולוגי בטונקין ישראל.

אושרית קרן, דירקטורית גיוס טכנולוגי בטונקין ישראל. צילום: יח"צ

שמוליק בקרמן, מנהל מכירות ופיתוח עסקי באיידנטי מדיקל

"הנס הפרטי שלי התקיים בחנוכה לפני שלוש שנים, עם תחילת עבודתי בחברה. בשנים שקדמו לכך הייתה בבעלותי חברה עסקית, שלצערי הדברים לא הסתדרו שם, ומשם עברתי לתחום הקמעונאי בתור סמנכ"ל מכירות – תחום שבדיעבד הבנתי שלא מתאים לי ולא למידותיי. בגילי המתקדם לקבל הצעה מחברה מתפתחת בתחום הכי מרתק שיש, שכבר עסקתי בו בעבר – מבחינתי זה לא פחות מאשר נס אמיתי. חזרתי לסביבה הטבעית שלי ולעניין הלא נגמר שלי בתחום ההלת'-טק".

שמוליק בקרמן, מנהל מכירות ופיתוח עסקי באיידנטי מדיקל.

שמוליק בקרמן, מנהל מכירות ופיתוח עסקי באיידנטי מדיקל. צילום: תמר ינאי

אורי וינוקור, מנהל מחלקת המוזיקה בארטליסט

"השנה האחרונה הייתה עשירה עבורי בניסים מקצועיים ואישיים כאחד. ברמה המקצועית, קרה נס משמעותי במיוחד וקודמתי להיות מנהל מחלקת המוזיקה – תפקיד שמאגד תחתיו את כל הפעילות שלנו במוצר ארטליסט, שמעניק למשתמשים קטלוג מוזיקה של אמנים מרחבי העולם. במסגרת תפקידי החדש, וביחד עם הצוות שעובד איתי, קרו לנו השנה לא מעט ניסים: הצלחנו להרחיב את התוכן בקטלוג בצורה משמעותית – הן בעזרת אמנים עצמאיים חיצוניים והן בעזרת הפקות מקור שנעשו על ידי הלייבל שלנו, ארטיסט אוריג'ינל, יצרנו שיתופי פעולה עם ארגונים דוגמת אקו"ם ומקביליו באירופה ובארצות הברית, ובזכות הנס הזה שיפרנו את גביית התמלוגים לקהילת המוזיקאים של ארטליסט וחיזקנו את הרישיון לתכני הקטלוג, צברנו מיליוני סטרימים בספוטיפיי ועוד.

ברמה האישית, חוויתי נס נוסף עם לידתה של בתי המקסימה, שהצטרפה למשפחה והפכה אותנו למאושרים יותר".

אורי וינוקור, מנהל מחלקת המוזיקה בארטליסט.

אורי וינוקור, מנהל מחלקת המוזיקה בארטליסט. צילום: יח"צ

איתן פרדו-רוקואס, מנהל פיתוח עסקי בשרונה פרטנרס

"אנחנו עסוקים ביום יום בלהשקיע בחברות סטארט-אפ, ללדת אותן ולפתח אותן. אנחנו גם בונים ויוצרים מרכזי משרדים וחדשנות שהשקה של כל אחד הוא ממש כמו לידה. אבל השנה קרה לי הנס הפרטי שלי, שמתגמד לעומת העבודה והעולם העסקי: לידתה של בתי הבכורה, ליבי, שבחנוכה הזה חוגגת שמונה חודשים. אין ספק שהחג הפעם מקבל אצלי ובקרב משפחתי משמעות אחרת, ואין יותר נס מלידה. לעתים, אנשים לוקחים לידה כדבר מובן מאליו, אבל מי שנמצא קצת זמן בחדר לידה ושומע את הסיפורים הפחות משמחים שיוצאים משם לא מפסיק להודות על הנס העצום שקרה לו".

איתן פרדו-רוקואס, מנהל פיתוח עסקי בשרונה פרטנרס.

איתן פרדו-רוקואס, מנהל פיתוח עסקי בשרונה פרטנרס. צילום: יח"צ

דור אטיאס, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בסייקוד

"אחד הדברים המשמעותיים שהשפיעו עליי הוא השירות ביחידה טכנולוגית בצה"ל – וזה הנס שלי. שירתתי ביחידה בכמה תפקידים, יצאתי לקצונה ולמדתי המון. בסופו של דבר, לשירות הזה הייתה משמעות רבה עבורי. בזכות התפקידים שמילאתי, היכולות שרכשתי והתחומים שנחשפתי אליהם זכיתי לצבור ניסיון והצלחתי להגיע לאיפה שאני נמצא כיום. בתור קצין, פיתחתי יכולות ניהול והבנתי שאני רוצה להיות מנהל ולחנוך עובדים.

דור אטיאס, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בסייקוד.

דור אטיאס, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בסייקוד. צילום: ניקי טורק

מעבר לזה, בצבא התאהבתי בסייבר – עולם מרתק וחשוב, שממשיך להתפתח ולהתקדם כל הזמן".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים