8fig גייסה 50 מיליון ד' באופן משולב בסדרה A

מטרת הגיוס היא לספק למוכרי מסחר אלקטרוני כלי הון וכלי שרשרת אספקה גמישים ● סבב הגיוס האחרון בא בעקבות שנה חזקה של צמיחה במספר הלקוחות, בעת שתשתית המסחר האלקטרוני העולמית פורחת

ספקית כלי מימון וניהול שרשרת אספקה ​​גמישים, ללא הון, עבור מוכרי מסחר אלקטרוני. 8fig

8fig – ספקית כלי מימון וניהול שרשרת אספקה ​​גמישים, ללא הון, עבור מוכרי מסחר אלקטרוני – הכריזה על השלמת סבב גיוס של 50 מיליון דולר מסדרה A. החברה תשתמש בכספים כדי להאיץ את הצמיחה ולהרחיב את יכולת נתינת ההלוואות שלה לעוד עסקי מסחר אלקטרוני, המחפשים לממש את הפוטנציאל שלהם. המשקיעים בסבב כוללים את LocalGlobe, באטרי ונצ'רס (Battery Ventures) ומאט רובינסון, יזם סדרתי ומייסד שותף של Nested ו-GoCardless. כחלק מהגיוס, Silicon Valley Bank יספק גם מסגרת אשראי כדי להאיץ את צמיחתה של 8fig ולהרחיב את יכולות המימון שלה למוכרי מסחר אלקטרוני נוספים.

"על ידי המצאה מחדש של הדרך בה מוכרי מסחר אלקטרוני מנהלים את שרשרת האספקה ​​שלהם, 8fig עוזרת לעסקים הללו לגדול בביטחון", אמר ירון שפירא, מייסד שותף ומנכ"ל 8fig.

"הצמיחה המהירה שלנו – יותר מ-200% תוך שישה חודשים בלבד מאז סבב הגיוס הראשון שלנו – מוכיחה את יעילות טכנולוגיית תכנון הצמיחה של 8fig. עם התמיכה החדשה הזו אנו מצפים להגביר את קצב הפעילות בזמן שאנו מסירים את הפחד ממימון עבור מוכרי מסחר אלקטרוני".

צפוי לגדול עוד בקרוב. מסחר אלקטרוני. אילוסטרציה.

צפוי לגדול עוד בקרוב. מסחר אלקטרוני. אילוסטרציה. צילום: BigStock

טכנולוגיית תכנון צמיחה

8fig, שנוסדה בידי קבוצת של מומחי שרשרת אספקה ומהנדסים, הציגה קטגוריה חדשה לגמרי של מימון, הכוללת טכנולוגיית תכנון צמיחה. היא מאפשרת למשתמשי קצה לנהל בצורה חכמה את שרשראות האספקה ​​שלהם, למטב את תזרימי המזומנים ולקבל הזרמות הון מתמשכות, המותאמות לתכניות הצמיחה היחסיות שלהם.

לדברי החברה, באמצעות ניתוח ואימות מסלול הצמיחה של כל מוכר, 8fig מספקת מימון מדויק וניתן להתאמה בתנאים אטרקטיביים יותר, כל זאת מבלי צורך בהון עצמי. מודל זה מספק את הגמישות להתאמת הון הצמיחה ותשלומים לאירועים בזמן אמת לפי הצורך, כולל משלוחים דחויים ותנודות בביקוש. הגישה המותאמת למימון התקבלה היטב על ידי רשימת המוכרים ההולכת וגדלה של 8fig, כאשר הם מנווטים בין שיבושי משלוח גלובליים, חווים תנודות בעלויות הובלה ומעריכים הזדמנויות להתרחבות.

"האירועים של 18 החודשים האחרונים הביאו לעלייה במספר המוכרים המתעוררים של הדור הבא של מסחר אלקטרוני", אמר רועי ילין, מייסד שותף ומנהל סיכונים ראשי (CRO) ב-8fig. "הלוואות מסחריות הן קשיחות באופן מסורתי במבנה ונושאות בעלות גבוהה של הון, מודל שאינו תורם לפיתוח מוכרי מסחר אלקטרוני. הטכנולוגיה החדשנית שלנו, בשילוב עם הון גמיש ובלתי מוגבל, מעניקה למוכרים מקוונים מתעוררים את קו הראייה והביטחון שהם צריכים כדי להרחיב במהירות".

חיזוק גודל השוק הפוטנציאלי של 8fig

eMarketer צופה כי הצרכנים בארה"ב צפויים להוציא 933 מיליארד דולר על מסחר אלקטרוני בשנת 2021. נתון זה משקף עלייה של 17.9% משנה לשנה ומשווה ל-15.3% מסך המכירות הקמעונאיות המקומיות.

"תכנית הצמיחה שלנו ל-8fig אפשרה לנו לקנות מלאי על בסיס רבעוני. זה מוריד את העלויות שלנו, ומשפיע ישירות על השורה התחתונה שלנו", אמרה אלכסנדרה ויאטר, מוכרת אמזון ולקוחה נוכחית של 8fig בקטגוריית היופי והבריאות. היא הוסיפה ש-"הכי חשוב, אנחנו אף פעם לא צריכים לדאוג שיאזל המלאי שוב, מה שאומר שאנחנו יכולים להמשיך לבנות מומנטום ולהרחיב את מבחר המוצרים שלנו".

8fig גייסה 6.5 מיליון דולר בגיוס Seed מוקדם יותר השנה, אותו הובילה גם באטרי ונצ'רס בהשתתפות Hetz Ventures, LocalGlobe וזרוע ההשקעות של משפחת ג'סלסון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים