מנכ"ל ARM הזהיר מהשפעת משבר השבבים על קניות מחשוב לחג המולד

סיימון סגארס אמר כי קונים בחג המולד, שעדיין לא קנו את כל המכשירים שלהם, עלולים שלא לקבל אותם בזמן ● ככלל, הוא חוזה שהמשבר יחלוף אולי רק לקראת חג המולד בשנת 2022

סיימון סגארס, מנכ"ל ARM.

בעיית השבבים תפגע השנה בחגיגות דצמבר, ובמיוחד בחגיגות חג המולד, כך טוען מנכ"ל ARM, סיימון סגארס. לטענתו, בגלל בעיות שרשרת האספקה והחוסר בשבבים שלא נסגר, מי שלא הזמין עד עתה את המתנות הממוחשבות שלו לחג, כבר לא יקבל אותן בזמן, למרות שעל הנייר עד לחג יש עדיין כמעט 50 ימי עסקים, ואולי קצת יותר אם לוקחים בחשבון את החנויות המקוונות.

ויותר מכך, מכיוון שלאחר מכן יוצאים בחלקים גדולים ברחבי העולם לחופשה, המתנות יגיעו רק לקראת סוף ינואר בשנה הבאה אם לא אחרי, עבור אלו שיזמינו מעתה והלאה – במקום חגיגה, סוג של עינוי.

סגארס סיפר שכיום החברות המייצרות שבבים משקיעות בממוצע כשני מיליארד דולר בשבוע, במטרה להוסיף קיבולת וקווי ייצור, אבל זה מגיע קצת מאוחר מדי. הוא הוסיף כי בניית המפעלים החדשים בפני עצמה אינה מספיקה. לדעתו היצרניות חייב לשתף פעולה לאורך שרשרת הייצור, כדי לפתור את הבעיה.

הוא הוסיף כי נכון להיום יצרניות מוצרים דיגיטליים צריכות לעיתים לחכות חודשים ארוכים עד שהן מקבלות את המלאי שהן זקוקות לו.

הצפי שלו לסיום המשבר? הוא מעריך שהמצב יגיע לפתרון מלא רק אולי לקראת חג המולד של 2022.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים