אריה דנון, לשעבר מנכ"ל סימנטק ישראל, ינהל את תחום האבטחה בגטר

דנון יקים את פעילות האבטחה באחת מחברות הקבוצה - גטר קום ● המהלך הוא חלק מההתרחבות של קבוצת גטר לתחום אבטחת המידע ● דנון היה מנכ"ל סימנטק ישראל ואגן הים התיכון בין 2009 ל-2017

אריה דנון, מנהל תחום אבטחת המידע בקבוצת גטר.

אריה דנון, מי שכיהן במשך כשמונה שנים כמנכ"ל של ענקית אבטחת המידע סימנטק בישראל ובאזור אגן הים התיכון, הצטרף לקבוצת גטר והחל לנהל את תחום אבטחת המידע בחברה – כך הודיעה זו אתמול (א'). במסגרת תפקידו, דנון יבנה את תחום האבטחה בגטר קום – אחת מחברות הקבוצה – ויעמוד בראשו.

בגטר אומרים כי המהלך הוא חלק מההתרחבות שלה לתחום אבטחת המידע, במסגרת רצונה להגדיל את מספר הפתרונות שהיא מציעה בעולמות המחשוב והתקשורת. באחרונה היא מונתה לנציגה בישראל של כמה חברות, בהן יוניסיס, מורפיסק (Morphisec), איי-בוס ו-ווץ' גארד.

דנון מביא עמו ניסיון רב בתפקידי ניהול וטכנולוגיה בעולם אבטחת המידע. כמנכ"ל סימנטק באגן הים התיכון – תפקיד שבו כיהן בין השנים 2009 ל-2017 – הוא היה אחראי על פעילותה העסקית של החברה בישראל, טורקיה, יוון, קפריסין ומלטה. כמו כן, הוא שימש כמנהל תחום אבטחת המידע באבנט תקשורת, כמנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי, כמנכ"ל חברת האינטגרציה אדקום, כסמנכ"ל מכירות וערוצי הפצה בקבוצת סלפון, כמנכ"ל טראסטוור – סטארט-אפ בתחום אבטחת המידע – וכמנהל המחלקה הטכנית ב-PF1 מערכות. ברזומה שלו יש גם כמה תפקידים בתעשייה האווירית.

לדנון תואר שני במנהל עסקים עם התמחות מורחבת במערכות מידע מהפקולטה לניהול בבית הספר למוסמכים במנהל עסקים על שם רקנאטי באוניברסיטת תל אביב.

הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "אני שמח להצטרף לגטר קום מקבוצת גטר ולפתח בה את תחום אבטחת המידע. בתקופה זו, כאשר חדשות לבקרים אנחנו שומעים על ארגונים שמותקפים, ובמקביל נושא התקינה בתחום אבטחת המידע מתפתח, יש ללא ספק מקום לחברה מקצועית כמו גטר קום להשקיע בעולם זה, תוך מתן ערך ומקצוענות ללקוחותיה".

 

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    מזל טוב, אך יש טעות בכתבה, היה מנכ"ל סימנטק עד 2007 https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000258910

אירועים קרובים