גיוס בסך 121 מיליון דולר לאוטובריינס, המפתחת פתרונות לנהיגה אוטונומית

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת עיבוד נתונים ממגוון חיישנים, כגון מצלמות ורדארים, ובניית מודל סביבתי בזמן אמת לצורך קבלת החלטות, כגון בלימת חירום ושיוט אוטונומי

יגאל רייחלגאוז, מייסד ומנכ״ל אוטובריינס.

חברת אוטובריינס (Autobrains) הישראלית, שפיתחה פתרון בינה מלאכותית לנהיגה אוטונומית בטוחה, השלימה סבב גיוס C בסך 101 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הסינגפורית Temasek. בסבב גיוס זה השתתפו משקיעים קיימים, בהם ב.מ.וו וחברת קונטיננטל, לצד ומשקיעים חדשים, בהם Knorr-Bremse  ו-VinFast. סך גיוסי החברה עומד על כ-121 מיליון דולר.

הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להרחבת הפעילות לשווקים חדשים בתחום הרכב האוטונומי.

אוטובריינס מפתחת מערכות עזר מתקדמות לנהג, המבוססות על בינה מלאכותית אוטונומית. הטכנולוגיה של החברה, המוגנת ביותר מ-250 פטנטים, מאפשרת עיבוד נתונים ממגוון חיישנים, כגון מצלמות ורדארים, ובניית מודל סביבתי בזמן אמת לצורך קבלת החלטות, כגון בלימת חירום ושיוט אוטונומי. מערכות החברה מאפשרות צמצום של פי 10 בצריכת הספק והסתגלות במקרי קצה בזמן נהיגה.

תעשיית הרכב מאמצת טכנולוגיות ADAS במהירות, וכבר מאמצע 2022 במדינות האיחוד האירופי הרגולציה תחייב התקנת מערכות אלו בכל הרכבים החדשים. מערכות ADAS אלו משתכללות באמצעות למידת מכונה בדרך ליכולות אוטונומיות של הרכב.

״תעשיית הרכב מקצה משאבים אדירים לפיתוח טכנולוגיות, מוצרים ותשתיות שיאפשרו מעבר לנהיגה אוטונומית״, אמר יגאל רייחלגאוז, מייסד ומנכ״ל אוטובריינס, ״עדיין יש פער בין היכולות המבוססות על למידת מכונה מונחית לבין דרישות האוטונומיה והבטיחות. אוטובריינס מצמצמת את הפער באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית של החברה, המדמה הבנה אנושית של סיטואציות שונות בזמן נהיגה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים