013-נטוויז'ן שדרגה את רשת התקשורת של איסתא ליינס; ההיקף הכספי: כחצי מיליון שקלים

השדרוג כולל מתן מענה בתחומי אבטחת המידע, מהירות ואיכות הגלישה באתרי איסתא והגדרת שימושי הרשת, בהם חסימה ושליטה ביישומים ● במסגרת השדרוג, הוחלף ציוד ה-Backbone של איסתא בציוד מתקדם של סיסקו והותקנו פיירוול אפלקטיבי ואיזון עומסים ברשת מבית רדוור ופתרון אבטחת מידע מרכזי של Bluecoat, שאמור לאפשר לאיסתא חסכון ברוחב פס ויכולת לשלוט ולחסום שימושים של משתמשי הרשת של החברה

013-נטוויז'ן מסיימת בימים אלה פרויקט לשדרוג רשת התקשורת של קבוצת חברות התיירות איסתא ליינס. השדרוג כולל מתן מענה בתחומי אבטחת המידע, מהירות ואיכות הגלישה באתרי איסתא והגדרת שימושי הרשת, בהם חסימה ושליטה ביישומים. היקפו נאמד בכחצי מיליון שקלים.

במסגרת השדרוג, הוחלף ציוד ה-Backbone של איסתא בציוד מתקדם של סיסקו (Cisco), כולל מתג מרכזי עם יכולות חדשניות. כמו כן, הותקן פתרון פיירוול אפלקטיבי ואיזון עומסים ברשת מבית רדוור (Radware). פתרון אבטחת מידע מרכזי של Bluecoat, שהותקן אף הוא במסגרת הפרויקט, אמור לאפשר לאיסתא חסכון ברוחב פס ויכולת לשלוט ולחסום שימושים של משתמשי הרשת של החברה.

איסתא ליינס היא רשת נסיעות בעלת כ-70 סניפים ברחבי הארץ ומוקד טלפוני ואינטרנטי עם פעילות בהיקף נרחב. ב-2009 הטיסה החברה יותר מ-630 אלף לקוחות, ומחזור המכירות שלה עמד על למעלה מ-1.5 מיליארד שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים